پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۸۹۵
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: مدیران کارخانجات استفاده از تلفن همراه و شبکه های مجازی را برای کارگران در ساعت کار ممنوع کنند.

شعارسال: سهراب مختاری عصر چهارشنبه در مجمع مدیران صنایع فارس تاکید کرد: خوشبختانه امروز شاهد همکاری مناسب کارگر و کارفرمایان هستیم که این نشان از همدلی بخش خصوصی و دولتی است.

وی تصریح کرد: محیط و کار باید برای کارگران مناسب و آرام باشد تا خود کارگران تبلیغ کننده کارخانه و تولید باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس ادامه داد: در این راستا باید یکسری برنامه ریزی برای افزایش کار مطلوب وجود داشته باشد که یکی از این موارد عدم استفاده از تلفن همراه است.

مختاری یادآور شد: مدیران کارخانه باید استفاده از تلفن همراه و شبکه های مجازی را در ساعت کار ممنوع کنند تا کارگران با دقت بیشتر به فعالیت های خود رسیدگی کنند.

وی ادامه داد: موضوع دیگر عدم مصرف دخانیات در محل کار است زیرا باعث داشتن کارگر و محیط سالم می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس افزود: ایمنی کار باید در کارخانه ها اولویت داشته باشد و سلامت مجموعه مد نظر باشد که خوشبختانه در این راستا شاهد جایگاه مناسب استان فارس هستیم.

مختاری ادامه داد: خوشبختانه جایگاه استان فارس در موضوع اشتغال و فضای کار در کشور بسیار مناسب اما همچنان جا برای کار فراوان است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 4مرداد1396، کدخبر: 4042317: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین