پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۰۵۰
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
قائم مقام شهردار کرج بر ضرورت بهره گیری از نخبگان در توسعه پایدارشهری تاکید کرد و افزود: همکاری نخبگان در پیشبرد امور شهری، نقش بسزایی در توسعه پایدار شهر و رضایت شهروندان، همچنین ارائه خدمات نوین به شهروندان دارد.

شعار سال: به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مصطفی رضا حسینی این مطلب را اعلام کرد و گفت: همدلی در مدیریت شهری، موجب توسعه همه جانبه شهر می شود و برای تحقق اهداف و آرمان های توسعه شهری، باید این همدلی را میان دستگاه های خدمت رسان و افراد نخبه تقویت کرد.
این مسئول با اشاره به اینکه همدلی و مشارکت تمام اقشار به ویژه افراد نخبه باهدف بهره گیری از تخصص و تجربه، موضوعی مهم در پیشرفت شهر به شمار می رود، اظهار داشت: این مهم همچنین موجب اعتلا، آبادانی و افزایش حس مشارکت، انگیزه و تعامل میان شهروندان می شود.
وی با بیان اینکه شهرداری وظیفه دارد تا در تمام زمینه ها شفاف عمل کند، عنوان کرد: برگزاری جلساتی با نخبگان تحت عنوان جلسات اتاق فکر، فرصت مناسبی برای شفاف سازی عملکرد شهرداری برای مردم است.
قائم مقام شهردار کرج اضافه کرد: وجود نخبگان در شهر موجب تقویت نقاط قوت و از بین رفتن نقاط ضعف در شهر می شود و باید استعداد های نخبگان به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.
رضاحسینی در بخش پایانی سخنان خود بیان کرد: یک شهر خوب تنها در زیر سایه همدلی و مشارکت تمام اقشار جامعه ساخته می شود ومی توان با استفاده از تخصص و بهره مندی از دانش تمام صاحبان اندیشه در مسیر پیشرفت و اعتلا گام برداشت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین، تاریخ انتشار 9 مرداد 96، کد مطلب: 692438:www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین