پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۰۷۴
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دلفان از دستگیری متخلف سابقه دار زنده گیری سهره و کشف و ضبط ۱۶ قطعه سهره از وی خبر داد.

شعار سال: قاسم دلفانی گفت: نیرو های یگان حفاظت محیط زیست در حین گشت و کنترل در سطح منطقه میربگ جنوبی جهت حفاظت از زیستگاه پرنده سهره و جلوگیری از هرگونه زنده گیری و تخلف زیست محیطی با یک نفر متخلف برخورد کرده که بعد از تعقیب و گریز موفق به دستگیری وی شده، و پس از بررسی مدارک و احراز هویت مشخص می شود این فرد دارای سابقه تخلف زیست محیطی می باشد.

دلفانی افزود: از این فرد متخلف علاوه بر تعداد ۱۶ قطعه سهره، ادوات زنده گیری شامل نه عدد قفس نگهداری پرنده و یک رشته تور زنده گیری پرنده کشف و ضبط گردید، که به همراه متخلف به اداره محیط زیست دلفان انتقال داده شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دلفان گفت: پرونده این متخلف پس از تکمیل به دادگستری ارجاع که قاضی پرونده با توجه به سابقه کیفری این متخلف دستور بازداشت موقت تا رسیدگی کامل به پرونده را صادر نمودند. دلفانی در ادامه از رهاسازی پرندگان در زیستگاه اصلی خود خبر داد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین، تاریخ انتشار 9 مرداد 96، کد مطلب: 692425:www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین