سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۱۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
«مدیرکل خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت: خدمات پس از فروش امروز با ده سال قبل قابل مقایسه نیست؛ مردم متوقع شده اند.» این خبر سوژه ماهنامه خط خطی شده است.

شعار سال:

مردم توقع زیادی دارن!


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی الف ، تاریخ انتشار 9 مرداد 96، کدمطلب:497099، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سهیل
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
ولی خب بجاش ده سال پیش تولیدکننده آنقدر از محصول خودش اطمینان داشت که نو خودش نه مردم نیازی به خدمات پس از فردش نمیدیدن. ن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین