پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۱۷۹
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۸
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از دستگیری فردی که اقدام به کلاهبرداری از شهروندان به مبلغ ۲۰ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال کرده بود، خبر داد.

شعار سال: سرهنگ ابراهیم ملاشاهی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی ارجاع چندین فقره پرونده با موضوع کلاهبرداری مبنی بر اینکه فردی به هویت ر- گ اقدام به فروش مال غیر، از طریق فروش، اجاره و رهن واحدهای مسکونی کرده است، تحقیقات پلیس جهت بررسی موضوع و دستگیری این کلاهبردار آغاز شد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس در تعاقب پایش های اطلاعاتی دریافتند متهم پس از هر معامله و تنظیم قرارداد با طرفین و قبل از نقل و انتقال قطعی برابر مفاد قرارداد و مبایعه نامه اقدام به فروش و واگذاری همان ملک به فرد دیگری با در دست داشتن مدارک مالکیت کرده است.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی این کلاهبردار را شناسایی و وی را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه متهم در بازجویی های تخصصی به هشت فقره کلاهبرداری به مبلغ ۲۰ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال اعتراف کرد خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد و در پایان سخنان خود از شهروندان خواست در هنگام معامله مدارک و اسناد را به صورت عینی بررسی و از اعتماد بی جا به افراد ناشناس و سودجو پرهیز کنند تا دچار مشکلاتی از این قبیل نشوند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 10 مرداد 96، کدمطلب: 4047061:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین