پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۲۳۶
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
مدیر اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به میزان UV در شهر اصفهان، گفت: میزان تابش فرابنفش (uv) در استان اصفهان حدود 10 پیش‌بینی شده است و این هشدار را می‌دهد که همشهریان اصفهانی نباید بیش از یک ساعت زیر تابش مستقیم خورشید قرار بگیرند.

شعار سال: حسن خدابخش اظهار کرد: در تابستان سال جاری در حالی که تصور این بود که هوای گرمی را تجربه کنیم، اما از نظر دمایی تابستان رکورد نزده است و حتی در اکثر مناطق استان تابستان امسال دمای هوا در حد نرمال و پایین‌تر از نرمال قرار داشت.

وی افزود: در مرداد ماه نیز همچنان از نظر دمایی تابستانی در حد نرمال را تجربه خواهیم کرد. در برخی از مناطق استان در این ماه دمای کمتر از نرمال ثبت شده است و بعید به نظر می‌رسد که تابستان امسال تابستان گرمی باشد.

مدیر اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: شهر اصفهان در تابستان امسال سه دهم درجه در تیرماه نسبت به بلند مدت افزایش دما داشته است، اما شهرهای شرقی و غربی استان همچنین شهرهای شمالی دمای کمتر از نرمال را ثبت کرده‌اند.

خدابخش به بحث اشعه UV اشاره کرد و گفت: میزان تابش این اشعه طی این روزها 10 بوده و پیش بینی می‌شود تا اواسط مردادماه بر روی 10 باقی بماند. این میزان UV یعنی خطر نزدیک است و همشهریان نباید در برابر تابش مستقیم نور خورشید قرار بگیرند.

وی اضافه کرد: شاخص 10 تابش هاي فرابنفش این هشدار را می‌دهد که همشهریان اصفهانی نباید بیش از یک ساعت زیر تابش مستقیم خورشید قرار بگیرند و در واقع بدن انسان فقط باید کمتر از یکساعت زیر چنین تابشی قرار بگیرد.

مدیر اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت آینده درمای هوای اصفهان بین 38 تا 20 درجه سانتی گراد در نوسان خواهد بود. همچنین در این مدت بادرود با 41 درجه سانتی گراد گرم‌ترین و بوئین و میاندشت با 12 درجه سانتی گراد خنک‌ترین نقطه استان خواهد بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا(استان اصفهان) ، تاریخ انتشار 10 مرداد 96، کد مطلب: 965-2590-5:www.isfahan.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین