پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۳۸۴
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
سایپا یا هر شرکت دیگر باید دامنه وسیعی از ماشین ها را تولید کند، هرکس به فرا خور درامد و احتیاجاتش این ماشین ها را انتخاب می‌کند مثلا من مدتی پراید را به علت جمع و جور بودن انتخاب کرده بودم. فقرا که ماشین نمی توانند بخرند.

شعار سال: یک اقتصاددان به شدت از سخنان اخیر مدیرعامل سایپا انتقاد کرد.

محمدحسین ادیب، اقتصاددان و پژوهشگر به پایگاه خبری «تیک» گفت: فقط کسی که طعم فقر را نچشیده و نمی داند معنای حرفش چیست، این حرف را می زند، واقعا متاسم برای ایشان بابت این نوع سخن گفتن.

وی افزود: سایپا یا هر شرکت دیگر باید دامنه وسیعی از ماشین ها را تولید کند، هرکس به فرا خور درامد و احتیاجاتش این ماشین ها را انتخاب می‌کند مثلا من مدتی پراید را به علت جمع و جور بودن انتخاب کرده بودم. فقرا که ماشین نمی توانند بخرند.

ادیب اضافه کرد: ممکن است کسی باشد که برایش فرقی نکند که بنز سوار شده است یا شورلت و یا پراید، افراد ثروتمند برای نشان دادن خودشان به ماشین های گران قیمت تر رو می‌آورند البته برای ان هایی که مانند من قدری اقتصاد می دانند، بحث متفاوت است و ماشین مفهومی ندارد برایشان.

ادیب اضافه کرد: فقرا اصلا نمیتوانند ماشین خریداری کنند، کارگری که ماهی یک میلیون تومان درامد دارد نمیتواند ماشین بخرد. آن ها به حمل و نقل عمومی رو می‌آورند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی تیک ، تاریخ انتشار 11 مرداد 96، کدمطلب:۱۷۶۹۹۰، www.tik.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین