پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۲۰۵
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: خبرگزاری مهر در استان رسانه ای ارزشی و متعهد است که به رسالت خود به خوبی عمل می کند.

شعار سال: حجت الاسلام علی قابل روز سه شنبه از تلاش خبرنگاران خبرگزاری مهر تشکر و قدردانی کرد.

حجت الاسلام علی قابل در این بازدید گفت: رسانه ها در تبیین اهداف انقلاب اسلامی و ارزش های دینی نقش مهمی دارند و ما در عصر کنونی به رسانه ای متعهد و ارزشی شدیدا نیازمندیم.

وی افزود:جامعه اگر رشدی پیدا کرده مدیون رسانه هاست و شما می توانید در تبیین اهداف انقلاب، تاثیرگذاری دین و پاسخگو کردن مسئولان در حل شبهات دینی هم نقش آفرین هستید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: انبیا نیزگاهی رسالت خبرنگاری داشته اند و داستان های قرآنی بیانگر نگاه الهی به اهمیت خبررسانی و اطلاع رسانی است و این موضوع اهمیت رسالت حرفه ای شما را دو چندان می کند.

وی بیان کرد: شما خبرنگاران رسالت سنگینی دارید و اگر درست و متعهدانه به آن عمل کنید به نتایج ارزشمندی خواهیم رسید.

خبرگزاری مهر رسانه ای ارزشی است

حجت الاسلام قابل با تقدیر از فعالیت خبرگزاری مهر در استان یادآورشد: انصافا شما از رسانه های ارزشی در استان محسوب می شوید و حضور موثر و مستمر شما در مناسبت های مذهبی بیانگر دغدغه اطلاع رسانی بموقع و دقیق و واقعی است که ما نیز قدردان آن هستیم.

وی بیان کرد: خوشبختانه در انعکاس اخبار شورای هماهنگی و مناسبت های مذهبی رسانه شما پیشگام است و این حرکت بیانگر رویکرد خوب خبرنگاران این رسانه در استان است.

حجت الاسلام شهسواری مدیر روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هم گفت: شما خبرنگاران شغل انبیاء را دارید و در سنگر مهمی خدمت می کنید و باید قدردان خود باشید و ما نیز از این تلاش ها سپاسگزاریم.

وی بیان کرد: خبرگزاری مهر در مناسبت های مذهبی پیشگام است و کمتر جلسه و رویدادی است که تحت پوشش رسانه ای قرار نگیرد و این حضور بیانگر علاقمندی شما به عرصه رسانه و ارائه کاری حرفه ای است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 17 مرداد 96، کدمطلب: 4053427:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین