پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۵۵۶
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸
نامزد تصدی شهرداری تهران مدعی شد که به‌خاطر برخی فشارها مجبور به استعفا شده است.

شعارسال: بعد از اینکه خبر استعفای الهه کولایی از ادامه رقابت با دو گزینه دیگر تصدی شهرداری تهران منتشر شد، وی در گفت‌وگوی تلفنی با یکی از خبرنگاران حاضر در محل برگزاری جلسه، اعلام کرد که تحت فشارهایی مجبور به استعفا شده است.

این در حالی است که یکی از نزدیکان کولایی مدعی شده که کنار رفتن کولایی از لیست نهایی برای حفظ وحدت در جبهه اصلاح‌طلبان بوده است؛ در حالی که با این وصف این سؤال مطرح می‌شود که اگر این کناره‌گیری برای حفظ وحدت اصلاح‌طلبان بوده اساساً چه‌لزومی به حضور کولایی در این رقابت و باقی ماندن وی تا‌ آخرین گام بود.

این در حالی است که با وجود انتخاب محمدعلی نجفی از سوی منتخبان شورای شهر برای تصدی شهرداری تهران، همچنان برخی اخبار حاکی از حضور وی در دولت دوازدهم و سپردن سکان مدیریت شهری به محسن مهرعلیزاده است، موضوعی که تا روز برگزاری اولین جلسه رسمی شورای پنجم شهر تهران باید منتظر آن ماند.

سایت شعارسال،با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت جهان نیوز، تاریخ انتشار: 20مرداد1396، کدخبر: 540139: www.jahannews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین