پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۵۶۲
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از نظامیان این رژیم در تیپ گفعاتی خواست که آمادگی خود را برای هر گونه سناریو یا تحول احتمالی در آینده در تمامی جبهه‌های شمالی و جنوبی حفظ کنند.

شعارسال: اویگدور لیبرمن در جریان بازدید از آموزش‌های نظامی تیپ گفعاتی در فرماندهی منطقه جنوبی که با حضور "گادی ایزنکوت" رئیس ستاد مشترک ارتش صهیونیستی و "ایال زامیر" فرمانده منطقه جنوبی ارتش صهیونیستی صورت گرفت، از نظامیان اسرائیلی خواست که آمادگی خود را برای جنگ احتمالی آینده حفظ کنند.

لیبرمن به نظامیان تیپ گفعاتی گفت: شما باید کاملا برای هر تحول و سناریوی احتمالی در تمامی جبهه‌ها آماده باشید و آنچه که من امروز می‌بینم این احساس را در من ایجاد می‌کند که تیپ گفعاتی بخشی از ارتش قوی ماست که نقش پررنگی در جنگ آتی خواهد داشت.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی تیک، تاریخ انتشار: 20مرداد1396، کدخبر: 178434: www.tik.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین