پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۷۵۲
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی از آزمایش موفق موشک‌ها و تسلیحات جدید روی جنگنده‌ F-7 خبر داد و اعلام کرد بمب‌های مختلفی در حال آزمایش است.

شعار سال: امیر خلبان مسعود روزخوش فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان دستاوردهای جدید نیروی هوایی ارتش را اعلام کرد.

روزخوش از آزمایش موفق موشک‌ها و سلاح‌های جدید روی جنگنده‌ F-7 خبر داد و اعلام کرد بمب‌های مختلفی در حال آزمایش است.

فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی ادامه داد: قابلیت عملیات رزمی با هواپیماهای PC-7 ایجاد شده و مسلسل روی آن نصب و با موفقیت آزمایش شده است.

روزخوش با بیان اینکه کاهش حجم و رقومی کردن شبیه‌سازهای F-14 انجام گرفته است، گفت: جنگنده‌های F-14 و F-4 قابلیت درگیری دریایی دارند.

وی همچنین از طرح‌های ساخت هواپیماهای رادارگریز نسل پنجم در وزارت دفاع خبر داد و گفت: قابلیت رهگیری هواپیماهای رادارگریز نیز در دستور کار است.

فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی با بیان اینکه رادارهای F-14 با همکاری دانشگاه‌های کشور ارتقا یافته است، اظهار داشت: تهدیدهای مرزی علاوه بر سامانه‌های پدافندی با رادار F-14 رهگیری می‌شوند.

روزخوش تاکید کرد: قابلیت عملیات هوا به زمین روی F-14 و بیشتر جنگنده‌ها ایجاد شده است. F-14 هنوز هم می‌تواند نقش مینی آواکس را ایفا کند.

فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی همچنین با اشاره به اتفاقات اخیر در اطراف کشورمان و کشورهای همسایه اظهار داشت: در ابتدا اشاره به این نکته ضروری است که ایران با کسی سر جنگ ندارد اما آماده مقابله با هر نوع تهدیدی است و اگر این تهدید از سوی کشورهای منطقه باشد، نیروی هوایی ایران آماده مقابله با این تهدیدها است و دشمنان این نظام مقدس باید بدانند که در صورت هرگونه حمله احتمالی پاسخ محکم و دندان شکنی از نیروی هوایی ارتش دریافت خواهند کرد.

وی افزود: امروزه نیروی هوایی ارتش نیز با توجه به اتفاقات اطراف کشورمان دفاع از عمق را سرلوحه کارش به عنوان یکی از اهداف مدنظر قرار داده و با توجه به برد بلند هواپیماهای کشورمان دفاع در عمق، یکی از بهترین مقوله‌هایی است که می‌تواند توسط نیروی هوایی به انجام برسد زیرا نیروهای سطحی به واسطه مسئولیت‌هایی که دارند نمی‌توانند دفاع در عمق را داشته باشند.

روزخوش تاکید کرد: البته ملت ایران بداند و آگاه باشد که اگر دشمنان این نظام مقدس می‌توانستند تا امروز کاری علیه کشورمان انجام دهند دریغ نمی‌کردند و یکی از ترس‌های دشمنان نظام از عدم حمله به ایران وجود نیروی الهی هوایی ارتش است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 21 مرداد 96، کدمطلب:13960521000748، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین