پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۲۷۲
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
روزنامه انگلیسی گاردین مدعی شد که شبکه بی بی سی از ایران به دلیل مسدود کردن اموال کارکنان بخش فارسی این شبکه خبری انتقاد کرد.

شعار سال: مراجع قضایی ایران در حکمی که شامل 152 روزنامه‌نگار و همکاران پیشین بخش فارس شبکه بی بی سی انگلیس صادر شده است فروش اموال و تبادلات تجاری توسط این افراد را در ایران ممنوع کرده است.

همچنین شبکه بی بی سی از مقامات ایران خواسته است تا این حکم را بازگردانند.

بنا بر گفته مدیر بخش جهان شبکه بی بی سی، این حکم کارکنان بخش فارسی این شبکه را از خرید و فروش املاک، ماشین و دیگر کالاها منع می‌کند.

بر اساس این گزارش، این شبکه انگلیسی از حکم قضایی آگاهی یافته است که اموال 152 نفر از کارکنان و همکاران پیشین بخش فارسی این شبکه مسدود شده است.

بنا بر ادعای بی بی سی، این شبکه از حکم صادره هیچ اطلاعی نداشته است و تنها زمانی که یکی از اقوام کارکنان بی بی سی فارسی از طرف او قصد فروش یک ملک را داشته است متوجه این موضوع شده است و دستگاه قضا ایران هیچ توضیحی در این‌باره نداشتند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری رویداد24 ، تاریخ انتشار 24 مرداد 96، کدمطلب:۷۱۰۷۳، www.rouydad24.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین