پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۲۸۵
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۳
مسافران پرواز شرکت هواپیمایی ماهان ساعت هاست که در داخل این هواپیما سردرگم و بلاتکلیف اند و این در حالی است که هیچکدام از مسئولان فرودگاه پاسخگو نیستند.

شعار سال: پرواز مشهد - تهران که قرار بود ساعت های قبل باند فرودگاه مشهد را به مقصد مهرآباد ترک کند بعد از سوار کردن مسافران همچنان روی باند مانده است، فیلم ها و خبرهای منتشر شده از داخل هواپیما نشان می دهد برخی از مسافران خواستار پیاده شدن هستند اما موافقت نشده است.

گفته می شود مسافران با کمبود آب و همچنین قطعی برق نیز مواجه شده اند اما هنوز هم خبری از پایان داستان عجیب تاخیر این پرواز نیست.

خبرنگار ما از عصر سه شنبه سعی کرده با مسئولان مختلف فرودگاه و یا مسئولان شهرستان در این خصوص صحبت کند اما راه های گفتگو با مسئولان در این زمینه هم بسته مانده است.

در نهایت لحظاتی قبل مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های کشور در این خصوص حاضر به اظهار نظر شد و دلیل این تاخیر را کمبود تجهیزات برای یخ زدایی عنوان کرد اما مساله این است که چرا از پیاده شدن مسافران جلوگیری شده است.

خبرها از این حکایت دارد که ساعت ها معطلی در هواپیما موجب نگرانی و ناراحتی جسمی و روحی مسافران شده است.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های کشور درخصوص اتفاقات فرودگاه مشهد اظهار کرد: سطوح پروازی فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد باز است، تاخیر پروازهای خروجی ماهان به دلیل یخ‌زدگی آن ها و انجام عملیات یخ‌زدایی است.

یدالله آقایی صائم، ادامه داد: شرکت فرودگاه‌ها به شرکت‌های هواپیمایی اعلام کرده که سطوح پروازی فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد باز است و آنها می‌توانند پروازهای خود را انجام دهند.

آقایی افزود: ‌با توجه به این‌که درجه حرارت به زیر صفر رسیده، برخی تجهیزات هواپیماها دچار یخ‌زدگی شده و باید برای انجام پرواز عملیات یخ‌زدایی انجام شود که هم‌اکنون تعدادی از شرکت‌ها در حال انجام این کار هستند.

وجود بار مشکوک سه مسافر در هواپیما

یکی از مسافران نیز در این خصوص در پیامی اظهار کرده است که یکی از دلایل تاخیر بیش از حد پرواز مشهد-تهران خبر می‌رسد بار مشکوک سه مسافر است که بار آن ها موجود است ولی از خودشان خبری نیست و پس از پیدا شدن و بازرسی آن ها پرواز انجام خواهد شد.

وی افزود: یکی از مهمانداران نیز دلیل این تاخیر را نبود صاحبان اصلی بار اعلام کرده و گفته است باند فرودگاه باز است. گویا دلیل اصلی این تاخیر عدم بازرسی بار این مسافران است و به دلیل مسائل امنیتی پرواز به تاخیر افتاده است.

یکی دیگر از مسافران نیز در کانال تلگرامی خود با شرح اتفاقات درون هواپیما اظهار کرد: ساعت ها داخل هواپیما نشسته ایم اما از پرواز خبری نیست و کسی هم پاسخگو نیست.

وی افزود: یک مسافر فرانسوی داخل هواپیما حضور دارد که از همان ابتدای کار متعجبانه و با خنده به اوضاع می نگرد.

این مسافر ادامه داد: وضعیت داخل هواپیما بسیار بحرانی شده و میان مسافران و کادر پرواز دعوا شد و عده‌ای می‌خواستند از درب هواپیما به هر طریق ممکن خارج شوند.

همچنین حال برخی مسافران سالخورده این پرواز به علت معطلی بیش از حد نامساعد شده است.

هم اکنون تلاش های خبرنگاران برای برقراری ارتباط با مدیرکل فرودگاه‌های استان بی نتیجه است زیرا تلفن همراه وی خاموش است و مدیر روابط عمومی فرودگاه مشهد نیز جوابگو نیست.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 30 بهمن 95، کدمطلب: 3910868:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین