پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۴۱۱
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
اقدام بحث برانگیز یک سیاستمدار استرالیایی ضد مسلمانان موجب خشم اعضای مجلس سنای این کشور شد.

شعار سال: «پلین هنسون»، سناتور استرالیایی و رهبر حزب «یک ملت» که از مخالفانپوشش برقع است در حالی نفس زنان وارد مجلس سنای این کشور در کانبرا شد که لباس اسلامی به همراه برقع به تن و چهره داشت.

این سناتور پرحاشیه با این اقدام خواستارممنوعیت پوشش برقع در استرالیابود. این در حالی بود که همکاران این سناتور حرکت ناشایست وی را به شدت محکوم کرده و او را متهم بهنادیده گرفتن حقوق نیم میلیون مسلمان استرالیاییکردند. همانطور که وی تلاش می‌کرد تا این پوشش را با امنیت ملی ارتباط دهد، همکاران وی در حزب کارگر فریاد می‌زدند: تو اشتباه کردی! تو مایه ننگ هستی!




خشم اعضای سنای استرالیا از اقدام نژادپرستانه سناتور زن علیه مسلمانان+تصاویر

«جورج برندیس»، عضو لیبرال سنا و سی و ششمین دادستان کل استرالیا ضمن محکوم کردن اقدام این سناتور زن، از وی خواست درباره این اقدام توهین آمیز پاسخگو باشد. وی همچنین با تاکید بر همکاری مکرر جامعه مسلمانان استرالیا با مراکز امنیتی این کشور گفت: تمسخر مسلمانان، آن‌ها را به حاشیه می‌کشاند. به سخره گرفتن لباس مذهبی آن‌ها اقدامی وحشتناک است. از شما می‌خواهم درباره آنچه انجام داده اید پاسخگو باشید.

خشم اعضای سنای استرالیا از اقدام نژادپرستانه سناتور زن علیه مسلمانان+ تصاویر

در همین حال، «سم داستیاری»، دیگر سناتور حاضر در مجلس اعلام کرد مسلمانان استرالیا سزاوار آن نیستند که توسط یک سناتور مستاصل از یک حزب فرومایه مسخره شده و به حاشیه رانده شوند.

هنسون، سناتور کوئینزلند بار‌ها در طول فعالیت سیاسی اش به نژادپرستی متهم شده است. او در یکی از سخنرانی‌های خود در سنای استرالیا گفت: ما از سوی مسلمانانی که فرهنگ و عقایدشان با ما ناسازگار است در معرض خطر هستیم. این سناتور بار‌ها خواستارممنوعیت مهاجرت مسلمانان به استرالیاشده بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 26 مرداد 96، کدمطلب:۶۲۰۷۰۱۴، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین