پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۷۹۶
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۳
مدیراداره آموزش و پرورش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس گفت: کمبود نیروی خدماتی و معلم از مشکلات عمده آموزش وپرورش در مدارس فردیس است.

شعار سال: فرشته فهمیده روز شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان فردیس در سالن اجتماعات شهید باهنر ناحیه دو کرج افزود: اکنون این ناحیه یکصد نیروی خدماتی برای فعالیت در مدارس کم دارد.

وی ادامه داد: در حال پیگیری مجوز استخدام این تعداد از سوی وزارتخانه آموزش و پرورش هستیم و اگر این مجوز داده شود بسیاری از مشکلات مدارس از نظر خدماتی و بهداشتی مرتفع می شود.

وی اظهار داشت: اگر امسال این درایت را وزیر آموزش و پرورش در بحث خدماتی داشته باشد مشکلات مناطق حل و فصل می شود.

فهمیده گفت: همچنین این اداره در سال تحصیلی جدید به 100 معلم در مقطع ابتدایی نیاز دارد.

وی در خصوص ستاد پروژه مهر با دبیری معاون آموزش متوسطه شهرستان گفت: در قالب کارگروه ساماندهی نیروی انسانی باید نیروها و منابع انسانی در سطح شهرستان تامین و تایید صلاحیت شود.

مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس گفت: در قالب اقتصاد مقاومتی کارگاه تامین و تجهیز و بازسازی میز و نیمکت و صندلی های اسقاطی مدارس انجام شد و تمام میز و نیمکت مدارس جمع آوری و بازسازی مجدد به چرخه کار بازگشت.

فهمیده افزود: سال گذشته یک هزار میز و نیمکت بازسازی شده تحویل مدارس شد امسال هم در این راستا بتوانیم مشکلات مدارس را از نظر میز و نیمکت حل کنیم.

وی اظهار داشت: همکار فرهنگی در سطح اداره آموزش و پرورش معین چهار مدارس شدند آن شخص نیازها و کمبودها و تمام امکانات لازم را باید مدرسه داشته باشد قبل از شروع بکار پروژه مهر استخراج و طبق اولویت بندی نیازهای مدارس تامین می شود.

وی افزود: در دوره ابتدایی 95 مدرسه دولتی ، یک مدرسه استثنایی و دو مدرسه شاهد در متوسطه اول 47 مدرسه دولتی در متوسطه نظری 25 مدرسه دولتی و در هنرستان 17 مدرسه دولتی داریم مجموع مدارس در سطح شهرستان و ناحیه دو کرج 197 مدرسه دولتی و مدارس غیر دولتی و پیش دبستانی 348 مدرسه است.

وی گفت: امسال پیش بینی می شود تعداد دانش آموزان با رشد شش درصدی و افزایش جمعیت دانش آموزی در اکثر مدارس داریم به 92 هزار دانش آموز می رسد نسبت به سال گذشته حدود سه هزار افزایش دانش آموزی داشته ایم.

فهمیده بیان کرد: حدود 55 مدرسه ابتدایی دو نوبته و 30 مدرسه در متوسطه اول دو نوبته هستند که اگر فضای آموزشی داشته باشیم تلاش بر این است که یک نوبته شوند اگر فضای آموزشی نداشته باشیم به ناچار فعلا از این فضا استفاده می شود.

مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس گفت: امسال مدرسه بعثت در مشکین دشت توسط خیر دکتر سعادت و خانم سلیمی ساخته شده است که در اول مهر ماه سال تحصیلی جدید شروع بکار می کند.

فهمیده افزود: در سطح شهرستان فردیس هنوز فضای آموزشی خوبی برای تیزهوشان وجود ندارد تا آن ها را به سمت فردیس انتقال دهیم مدرسه نمونه دولتی متوسطه دوم دخترانه هنوز در شهر کرج است نتوانستیم به فردیس انتقال بدهیم.

وی ادامه داد: اگر فضای آموزشی در شهرستان فردیس داشته باشیم مدارس خاص را به این سمت آوریم برد کار ما هم بیشتر خواهد شد و از پتانسیل خوب دانش آموزان استفاده بهینه را خواهیم کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 28 مرداد 96، کدمطلب: 82636336:www. irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین