پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۷۹۹
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۳
فرماندار شهرستان سراوان از کلنگ‌زنی مجتمع فرآوری خرما در هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد.

شعار سال: درویش نارویی فرماندار شهرستان سراوان و رئیس شورای آموزش و پرورش درجلسه شورای آموزش وپرورش ضمن تسلیت شهادت حمید رضا رسولی جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان و تبریک سالروز ورود آزادگان به کشور گفت: کلنگ زنی این پروژه ها در هفته دولت هر کدام با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومانی در حوزه فرآوری خرما، آموزش و پرورش و زیر ساخت های آموزشی انجام خواهد شد.

نارویی افزود: تلاش ها و دلسوزی باعث شد تا آموزش و پرورش منطقه سراوان با توجه محدودیت های در پیشانی موفقیت های استان در صدر فهرست آموزشی قرار گیرد.

وی ادامه داد: هدیه دولت به مردم استان برای بالابردن شاخص های توسعه آموزشی اختصاص سهمیه ویژه به شهرستان های سراوان، مهرستان و سیب و سوران در رشته های پزشکی بوده که این امر کمک بزرگی به منطقه خواهد نمود.

فرماندار شهرستان سراوان ضمن اعلام این خبر که ۵۶ نفر در آزمون سراسری حائز کسب رتبه زیر هزار و ۲۸۱نفز کسب رتبه زیر 10 هزار شدند افزود : این آمار نشان می‌دهد ظرفیت های این شهرستان می تواند در جهت تحقق اهداف آموزشی تاثیر بسزایی داشته باشد.

درویش نارویی همچنین اظهار داشت: با ایجاد این طرح ها در سال های آینده مشکل کمبود فضای آموزشی وجود نخواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین عزیز پور رئیس دادگستری سراوان در این جلسه گفت: با تلاش مسئولین دید استان به شهرستان نگاهی مثبت است و با کمک آموزش و پرورش برای رفع موانع آموزشی و فرهنگ سازی مردم باید گام برداشته شود.

وی نیز افزود: با ایجاد مشوق ها برای تشویق به ادامه تحصیل بهتر و استعداد یابی در بخش ها و مناطق دور افتاده به کمک خیرین را مور تأکید قرار داد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 27 مرداد 96، کدمطلب: 265917:www. yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین