پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۸۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۶
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: زنان شایسته که تحصیلات عالیه و دانشگاهی دارند و در عرصه‌های مختلف به ویژه آموزش و پرورش حضور فعال دارند بسیار زیاد هستند و ضروری است از ظرفیت زنان در مناصب کلان کشور استفاده شود.

شعارسال: فاطمه دوستی در کارگروه بانوان و خانواده چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: برای رسیدگی به مسئله کودکان بازمانده از تحصیل نیاز به همکاری بین بخشی داریم و دستگاه‌هایی چون ثبت احوال، اداره کل پست، امور عشایر و... باید همکاری‌های لازم با دفتر امور بانوان و خانواده استانداری استان را در این زمینه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه اهم مشکلات زنان سرپرست خانوار یا بدسرپرست ارائه ضمانت و وثائق جهت دریافت تسهیلات و وام‌های خوداشتغالی است، ادامه داد: لازم است نظرات تکمیلی در خصوص تفکیک جنسیتی و لازمه حضور زنان در کابینه دولت دوازدهم به صورت کامل و با ارائه دلایل به دفتر امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری ارسال شود تا بررسی شوند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: زنان شایسته که تحصیلات عالیه و دانشگاهی دارند و در عرصه‌های مختلف به ویژه آموزش و پرورش حضور فعال دارند بسیار زیاد هستند و ضروری است از ظرفیت زنان در مناصب کلان کشور استفاده شود.

دوستی با بیان اینکه در زمینه ثبت هر ایده‌ای باید قبل از ارائه ایده‌های نو و آموزش‌های لازم برای افراد صاحب ایده در نظر گرفته شود، اضافه کرد: دستگاه‌های مختلف اقتصادی باید اولویت‌ها را مشخص کنند و سپس این اولویت‌ها را به افراد صاحب ایده معرفی کنند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر زنان فعال زیادی هستند که در عرصه‌های تولیدی، تعاونی‌ها روستایی زنان و سازمان‌های مردم‌نهاد فعالیت بسیاری دارند، عنوان داشت: متاسفانه با وجود فعالیت‌های چشمگیر این زنان هنوز شناسایی نشده و اطلاعات مربوط به آن‌ها جمع‌بندی نشده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 29مرداد1396، کدخبر: 13960529000579: www.chaharmahal-bakhtiari.farsnews.com
 

اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Fight
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
0
زنان کشور مانشان داده اند که هر حابه انها اعتماد شده اند توانسته اند شایستگی خودرا نشان بدهند
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین