پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۷۶۴۹۸
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰
عضو هیأت مدیره بانک سرمایه گفت: به دلیل اختلاف حساب بانک سرمایه و آموزش و پرورش در اجرای کارت خرید کالای صدرا؛ ۱۶ هزار فرهنگی به بانک سرمایه بدهکار شده بودند که با بررسی و حل اختلاف حساب بانکی؛ بدهی این فرهنگیان تسویه شد.

شعارسال: علیرضا اکبری گفت: فرهنگیان اقساط وام ۴ میلیون تومانی کارت خرید کالای صدرا را پرداخت می‌کردند، اما به علت واریز نشدن اقساط وام از طرف تعاونی‌های مصرف فرهنگیان به حساب بانک سرمایه؛ فرهنگیان بدهکار این بانک شده بودند.

وی تأکید کرد: به علت این مشکل فرهنگیان بیش از ۱۲ میلیارد تومان به بانک سرمایه بدهکار بودند که این بدهی به طور کل تسویه شد.

اکبری یادآور شد: کل تسهیلات پرداخت شده به فرهنگیان از طرف بانک سرمایه برای اجرای کارت خرید کالای صدرا ۶۵ میلیارد تومان بوده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری صداو سیما، تاریخ انتشار: 1شهریور1396، کدخبر: 1777021: www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین