پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۰۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
«یک حس خوب»، طرح تبلیغی ترویجی شهری با هدف راه‌اندازی فضای استدلالی و گفتمانی در حوزه عفاف و حجاب کار خود را در ۱۰ نقطه از شهر تهران آغاز و پایان داد. این اقدام مردم نهاد در کانکس‌هایی با طراحی خاص و جذاب و اهدای هدایایی پذیرای مراجعه‌کنندگانی بود که در خصوص هویت و نحوه پوشش خود سؤالاتی داشتند و کارشناسان پاسخگو بودند.

شعارسال:کانکس‌های «یک حس خوب»، شامل کارشناس، خانم‌های ره‌یافته(تازه مسلمان) و خانم‌هایی که روزی خود زندگی متفاوتی داشتند و دچار تغییر شدند که حالا سعی داشتند تا این حس آرامش را به اذهان مشوش و دچار تبلیغات اشتباه انتقال دهند که به گفته یکی از این‌ خانم‌ها به حس رهایی و حفظ کرامت نفس برسند. این‌ خانم‌ها به بانوان پرسشگر و مراجع، علاوه بر پاسخگویی درست و منطقی، کمک می‌کردند تا حجاب درست را تجربه و هدایایی مانند گل، طومار، بروشورهایی با موضوعات متعدد درباره شبهات مطروحه و کتاب‌های کودکانه مخصوص خردسالان اهدا کنند. اما؛ جای این طرح جذاب برای چند روز و چند کانکس نیست. این طرح می تواند گسترده تر، کارشناسی تر و جذاب تر ادامه داشته باشد.


شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته ازسایت پارسینه،تاریخ انتشار5شهریور96،کدخبر:
376716، www.parsine.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعیده
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
0
0
بسیار کار شایسته و پسندیده ایه انشالله زیاد بشه
مهرانا
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
0
0
خیلی کار قشنگی بود جای تحسین داره ن.ف۸۳
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین