پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۲۰۳
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
معارض برجسته قطری که اخیرا با میانجی‌گری خود سعودی‌ها را به بازگشایی گذرگاه مرزی «سلوی» متقاعد کرد، شهروندان قطری را به استفاده از این فرصت فراخواند.

شعار سال: «عبدالله بن علی آل ثانی» در صفحه توییتر خود قطری‌ها را خطاب قرار داده و آنها را به استفاده از فرصت بازگشایی تنها گذرگاه زمینی قطر به منظور انجام معاملات و امورات خود در عربستان دعوت کرد.

عبدالله اخیرا با میانجی‌گری توانست ملک سلمان را به بازگشایی گذرگاه زمینی سلوی به منظور عبور حجاج قطری و نیز انتقال حجاج با هواپیماهای سعودی به جده متقاعد کرد.

به نقل از وبگاه «ارم نیوز»، این معارض برجسته قطری که مقیم عربستان است، در حال حاضر ریاست اتاق عملیات ویژه در عربستان برای مدیریت امور قطری‌ها و تسهیل انتقال آنها به عربستان به دنبال قطع روابط دو کشور را بر عهده دارد.

عبدالله بن علی بن عبدالله بن جاسم آل ثانی فرزند «علی بن جاسم آل ثانی» از نخستین امیران قطر پس از استقلال این کشور و چهارمین حاکم آن است و پس از پدرش، برادرش احمد قدرت را بدست گرفت تا اینکه شیخ خلیفه آل ثانی پدر حمد بن خلیفه آل ثانی امیر سابق قطر به قدرت رسید.

عربستان، عبدالله آل ثانی را معارض و رقیب خاندان حاکم قطر می‌داند که می‌تواند در تغییر سیاست‌های کنونی قطر نقش بارزی ایفا کند اگر چه وی در عربستان هیچ گونه فعالیت سیاسی انجام می‌دهد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تابناک، تاریخ انتشار: 6 شهریور 1396، کد خبر: ۷۲۵۵۰۸،www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین