پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۲۷۵
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۴
مهندس حمیدرضا دهقانی گفت: ایجاد درآمد از طریق کشت شلتوک چیزی نیست که بتوان آن را مخفی کرد یا مخفیانه آن را انجام داد، همه ادعاهایی که دراین زمینه مطرح می شود مردود و نادرست است.

شعار سالمهندس حمیدرضا دهقانی دوشنبه بیان داشت : ایجاد درآمد از طریق کشت شلتوک چیزی نیست که بتوان آن را مخفی کرد یا مخفیانه آن را انجام داد، همه ادعاهایی که دراین زمینه مطرح می شود مردود و نادرست است.

وی ادامه داد: حساب های مالی سازمان آب همواره تحت نظارت بازرسان و ذیحسابان قرار دارد و ما ریالی دراین زمینه ایجاد درآمد نداریم و کاشت شلتوک هم در هیچکدام از اراضی متعلق به این سازمان نداریم.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای فارس افزود: در برخی از سال ها برای حفاظت از اراضی متعلق به این سازمان درختکاری در این اراضی انجام می شده است،این کار برای حفظ مالکیت دولت بر اراضی بوده است،هزینه نگهداری از این فضای سبز و درختان ایجاد شده هم به مراتب از عایدی آن بیشتر است، درختکاری دراین اراضی برای حفظ اراضی و جلوگیری از تجاوز به آن بوده است که در سال های گذشته انجام می شده است.

دهقانی اظهار داشت: اگر در برخی از سال ها هم دراین اراضی شلتوک کاری می شده قطعا در سال های پر باران بوده است، اکنون در شرایط خشکسالی و کم آبی در هیچ منطقه ای از اراضی این شرکت کشت شلتوک انجام نمی شود.

طی سال های اخیر استان فارس با افت سفره های آب زیرزمینی مواجه شده است، کارشناسان و مسئولان استان فارس در این سال ها همواره بر حفظ آب های زیرزمینی و جلوگیری از کاشت برنج و شلتوک تاکید داشته اند.

به رغم همه این تاکیدات اراضی قابل توجهی در اطراف سد درود زن و بالا دست این سد و همچنین اراضی منطقه کامفیروز استان فارس به کشت شلتوک اختصاص دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، تاریخ انتشار 6 شهریور 96، کدمطلب: 726940، www. jamaran.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین