پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۷۷۳۸۴
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶
جشن بزرگ «عیدسعید قربان» روز ­جمعه 10شهریور با حضور هنرمندان و چهره‌های فرهنگی و جمعی از خیرین و نیکوکاران در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار می‌­شود.

شعار سال: جشن بزرگ و باشکوه «عید قربان» از نخستین ساعات بامداد روز جمعه 10­شهریورماه سال­جاری با حضور هنرمندان و چهره‌های فرهنگی و انبوهی از هموطنان نیکوکار جهت اهدای قربانی و ­نذورات به منظور اطعام مددجویان آسایشگاه کهریزک و دیگر مراکز نیازمند مشابه در سراسر کشور، برگزار خواهد شد.

در پی این گزارش، جشن عید­قربان امسال با برپایی غرفه ­های متعددی از جمله صنایع دستی معلولان شامل 20 کارگاه کاردرمانی، غرفه­های پایش سلامت با تست رایگان با حضور پزشکان، روان­شناسان و مددکاران، نقاشی روی صورت­ کودکان... و اجرای سرودهای جمعی مددجویان وحضور هنرمندان در قالب اجرای موسیقی، تواشیح و دف­نوازی... و با شرکت اقشار مختلف مردم و هنرمندان عرصه سینما، تئاتر و نیز با همراهی مسئولان کهریزک، سالمندان و معلولان در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار خواهد شد.

پخت و عرضه آش و ز برخی استان­ها نیز از حواشی مراسم عید خواهد بود.

در محوطه اجرای مراسم،­ ذبح و قربانی کردن بیش از 2000 رأس گوسفند، اهدای نذورات، اجرای طواف نمادین خانه خدا و استقرار پایگاه انتقال خون استان تهران جهت دریافت خون هموطنان از کهریزک میعادگاهی معنوی و عرفانی ساخته تا عید­قربان «روز ملی آسایشگاه خیریه کهریزک» قابل ‌نامگذاری باشد.

موسسه خیریه کهریزک ضمن دعوت از مردم خداجو جهت شرکت در مراسم جشن عید قربان اعلام کرده نیکوکاران و مهرورزانی که قادر به شرکت و حضور در مراسم عید در محل آسایشگاه نیستند، می‌توانند علاوه بر تماس با شماره تلفن 42114 از طریق وب‌سایت موسسه به آدرس: www.kahrizak.com هدایا و نذورات قربانی خودرا به کهریزک اهدا نمایند تا سهمی در شادی بخشی به نیازمندان سراسرکشور داشته باشند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 7 شهریور 96، کدمطلب: 13960607000894، www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین