پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۸۵۳
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
رئیس اداره هواشناسی دریایی مازندران گفت: طی 48 ساعت آینده شاهد بادهای ملایم شرقی بر روی دریا خواهیم بود که شنا در محدوده طرح دریا مجاز است.

شعار سالسیدباقر سلطانی اظهار کرد: براساس گزارش بویه‌های هواشناسی، در حال حاضر بیشینه ارتفاع موج در محل بویه‌های هواشناسی بندر امیرآباد و بندر نوشهر به‌ترتیب حدود 70 و 50 سانتی‌متر است.

وی با بیان اینکه براساس تجزیه و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی و خروجی مدل‌های عددی دریا طی 48 ساعت آینده شاهد بادهای ملایم شرقی خواهیم بود، اضافه کرد: به‌تدریج در اواخر وقت جمعه سمت و سوی غربی خواهد گرفت و بر سرعت وزش آن نیز اضافه خواهد شد اما به‌دلیل تداوم کم و جهت وزش آن، تأثیر قابل ملاحظه‌ای بر روی ارتفاع موج نخواهد داشت.

رئیس اداره هواشناسی دریایی مازندران تصریح کرد:طی 48 ساعت آینده، بیشینه سرعت وزش باد در نزدیک سواحل حدود 12 متر بر ثانیه و بیشینه ارتفاع موج در این مناطق حدود 80 سانتی‌متر برآورد می‌شود.

سلطانی در پایان گفت: توصیه ما به افراد برای شنا این است که در محدوده طرح دریا و با توجه به توصیه‌های ناجیان و در محدوده مجاز اقدام به شنا کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار شهریور 96، کدمطلب:13960609000816، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین