پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۸۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: خطوط ریلی، خط راه‌آهن قزوین-رشت مهرماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

شعار سال: داوود محمدی در دومین همایش «راه رجایی2» که ظهر امروز با حضور علی‌اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی کشور در سالن اجتماعات شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: این هفته بهانه‌ای است تا از خدمات ملت و زحماتی که دولتمردان در عرصه‌های مختلف متحمل می‌شوند، تقدیر و تشکر کنیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: شهید رجایی متعلق به این آب و خاک و از افتخارات استان قزوین بوده که به عنوان رئیس‌جمهور ایران خدمات ارزنده‌ای را به کشور و ملت ایران ارائه داد و امروز به عنوان یک الگو مطرح است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شهید رجایی نماد مقاومت، صبر، ساده‌زیستی، نماد بزرگی و سیرو سلوکعارفانه بود به نحوی که تمام نزدیکان ایشان و افرادی که با این شهید عزیز ارتباط داشتند، اذعان می‌کنند در روحیه شهید رجایی در هیچ شرایطی تغییر حاصل نمی‌شد.

محمدی ادامه داد: امروز هرجا که می‌خواهیم از ایثار و ساده‌زیستی مثال بزنیم از شهید رجایی یاد می‌کنیم و یاد این شهید عزیز تلألو دارد.

وی عنوان کرد: استان قزوین انسان‌های بزرگی چون صالحی را تقدیم این نظام کرده که به وجود آن‌ها افتخار می‌کنیم چراکه از مفاخر ملی ما بوده و برای رفع مشکلات استان همواره از وجود صالحی استفاده می‌کنیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: صالحی در دوران خدمت به عنوان وزیر امور خارجه ایران، نمایندگی وزارت امور خارجه را در استان قزوین راه‌اندازی کرد و این یادگاری از دوران وی باقی مانده است.

محمدی با اشاره به خدمات دولت گفت: از خدمات دولت از جمله خطوط ریلی، خط راه‌آهن قزوین-رشت کهمهر ماهسال جاری به بهره‌برداری می‌رسد، خدماتی که در حوزه آبیاری تحت فشار در استان قزوین انجام شده است، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات بسیاری در این دولت در استان قزوین انجام شده است که در این فرصت امکان پرداختن به تمام این خدمات وجود ندارد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: از صالحی که در پایه‌ریزی انرژی هسته‌ای در کشور نقش بی‌بدیلداشت و بسیاری از شهدای هسته‌ای از شاگردان وی بودند هم تقدیر و تأکید می‌کنم، شخصیت صالحی امروز نکته اتکایی برای ملت ایران به ویژه استان قزوین به شمار می‌رود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار شهریور 96، کدمطلب:13960609000711، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
0
0
ع.ق74
باید بیشتر ازین به فکر گسترش خطوط ریلی مون باشیم
هم راحته هم امن
اگه گسترش پیدا کنه ارزونترم میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین