پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۴۶۰
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۶
بنیان‌گذار سایت ویکی‌لیکس گفت اگر ترامپ به سبب مسئله کره‌شمالی، تجارت با چین را متوقف کند به سرعت از ریاست‌جمهوری آمریکا برکنار می‌شود.

شعار سالجولین آسانژ بنیانگذار سایت ویکی‌لیکس، روز دوشنبه گفت: اگر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا، به خاطر مسئله کره‌شمالی، تجارت با چین را متوقف کند سریعا از ریاست‌جمهوری آمریکا برکنار می‌شود. او در پیامی در توییتر خود نوشت: «اگر ترامپ تجارت 650 میلیارد دلاری آمریکا را با چین متوقف کند، فورا از قدرت برکنار می‌شود.»

روز یکشنبه رئیس‌جمهوری آمریکا در صفحه توییتر خود تهدید کرد واشنگتن در حال بررسی احتمال توقف روابط تجاری با همه کشور‌هایی است که با پیونگ‌یانگ مراوده تجاری دارند.

تهدید ترامپ بعد از آن مطرح شد که کره‌شمالی روز یکشنبه از آزمایش موفقیت‌آمیز بمب هیدروژنی این کشور خبر داد که قابلیت قرار گرفتن روی موشک بالستیک بین قاره‌ای را دارد.

شایان ذکر است چین مهمترین متحد کره‌شمالی است و همواره از این کشور حمایت می‌کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد ، تاریخ انتشار 13 شهریور 96، کدمطلب: 271413 ، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین