پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۵۵۴
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۶
مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت زنجان گفت:شرکت تعاونی سهام عدالت بزرگ‌ترین شرکت تعاونی در استان زنجان است و بیش از ۸۴۳ هزار نفر عضو شرکت تعاونی سهام عدالت استان هستند.

شعار سال: ناصر حسین خانی شامگاه دوشنبه در افتتاحیه مراسم فن بازار استان زنجان، افزود: شرکت تعاونی سهام عدالت بزرگ‌ترین شرکت تعاونی در استان زنجان است و بیش از ۸۴۳ هزار نفر عضو شرکت تعاونی سهام عدالت استان هستند و بیش از ۳۴۶ هزار نفر از این تعداد، به شهر زنجان اختصاص دارند.

وی اظهار کرد: این شرکت دارای شش شعبه شهرستانی و یک شعبه مرکزی در شهر زنجان است و در حال حاضر اتوماسیون و سیستم‌های ثبت شرکت تعاونی توسعه یافته است.

مدیر عامل شرکت سهام عدالت زنجان گفت: سود سهام عدالت به افرادی که شماره شبای خود را ثبت کرده‌اند تا اواخر شهریورماه پرداخت می‌شود و تا قبل ۲۸ شهریور باید ثبت‌نام‌کنندگان شماره شبای خود را وارد کنند.

حسینخانی تاکید کرد: از ۸۰۰ هزار نفر واجد شرایط دریافت سود سهام عدالت تنها ۳۰ درصد آنان شماره شبای خود را در سامانه ثبت کرده اند و در این میان اگر شماره شبای این سهامداران در سامانه سهام عدالت وارد و ثبت نشود، سود به حساب آن ها واریز نمی شود.

وی افزود: اگر در این دوره شماره شبا شهروندان زنجانی وارد سامانه نشد، سهامداران باید تا آبان ماه برای ثبت این شماره در سامانه سهام عدالت صبر کنند و سود مرحله اول به حساب آنان دیگر واریز نمی شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 14 شهریور 96، کدمطلب: 4078884:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین