پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۵۷۵
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۵
مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان با اشاره به ارتباط ، تعامل و همکاری میان جمعیت هلال‌احمر ایران با سایر جمعیت‌های ملی و فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ گفت: آماده همکاری و مشارکت در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی بین‌المللی در اصفهان هستیم.

شعارسال: به‌نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، در حاشیه برگزاری دوره آموزشی معیشت در سوانح به میزبانی سازمان امداد‌ و ‌نجات جمعیت هلال‌احمر‌، مدرسان بین المللی صلیب سرخ اسپانیا با سفر به نصف جهان از فعالیت‌ها و توانمندی‌های این جمعیت بازدید و با مدیرعامل هلال‌احمر استان اصفهان دیدار و گفت‌وگو کردند.

محسن مومنی در دیدار با مدرسان صلیب سرخ اسپانیا با بیان اینکه کارکنان و داوطلبان هلال‌احمر اعضای یک خانواده بزرگ هستند و همه یک هدف را دنبال می‌کنند و آن کمک به دیگران است، اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر اصفهان آموزش‌های متنوعی را در زمینه‌های امدادی، بشردوستی و خدمات عام‌المنفعه و نیز آموزش‌های همگانی به مردم ارائه می‌کند.

وی با تاکید بر انتقال دانش روز و تبادل تجربیات از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف با حضور مدرسان بین‌المللی افزود: از آنجایی‌که جمعیت هلال‌احمر باید در راستای پاسخگویی به حوادث آماده و سرعت بالایی داشته باشد، آموزش‌های تخصصی مبتنی بر دانش و تکنولوژی روز می‌تواند سبب افزایش مهارت و توانمندی‌های اعضای و کارکنان این جمعیت شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به ارتباط، تعامل و همکاری میان جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران با سایر جمعیت‌های ملی و فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ افزود: آماده همکاری و مشارکت در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی بین‌المللی در اصفهان هستیم.

وی با اشاره به برگزاری چندین دوره بین‌المللی در مرکز تخصصی آموزش‌های امداد و نجات تصریح کرد: حضور مدرسان مجرب و مربیان کار آزموده بین‌المللی در این دوره‌ها فرصت مناسبی برای اشتراک‌گذاری تجربه‌ها، انتقال دانش و توسعه آموزش‌ها است.

در این دیدار خانم مارتا الجاننو مونگه و آقایان استوریز بگوریستین و سرخیوگارسیا گزارشی از فعالیت‌های صلیب سرخ اسپانیا در زمینه‌های آموزشی و فعالیت‌های اجتماعی، داوطلبانه و امدادی ارائه کردند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 14شهریور1396، کدخبر: 1510843 : www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین