پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۶۷۹
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۰
دبیرکل حزب آزادی گفت: عده‌ای از اصلاح‌طلبان همواره در تفکر عبور از روحانی هستند و عده‌ای دیگر همچنان به حمایت نیم‌خیز از او ادامه داده و معتقدند به محض انحراف روحانی از ادبیات اصلاح‌طلبی باید از حمایت وی دست کشید.

شعار سال: مجید محتشمی دبیرکل حزب آزادی در گفت و گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری آنا، با اشاره به سه رویکرد اصلی دولت دوازدهم مبنی بر حق آزادی، امنیت و رفاه گفت: حسن روحانی شخصا درک درستی از مسائل اجتماعی دارد و در زمینه احقاق حقوق وعده داده شده صادق است اما کابینه و وزیران انتخابی اش پاشنه آشیل دولت وی هستند.

محتشمی ضمن اشاره به مورد قبول بودن سیاست های دولت در عرصه خارجی و برآورده کردن بعضی از مطالبات مردمی در این حیطه، در خصوص سیاست داخلی دولت ادامه داد: تعدادی از وزرای دولت یازدهم و دولت فعلی در حد و اندازه های همراهی روحانی نبوده و توان عملی کردن وعده های داده شده را ندارند. به عنوان مثال در زمینه ی بهداشت و موضوع بیمه سلامت به عنوان نقطه قوت دولت، با کندی سرعت عمل در جهت تحقق اهداف آن مواجهیم و در این زمینه نمی توان در پایان دولت دوازدهم منتظر موفقیت کابینه حسن روحانی بود.

دبیر کل حزب آزادی با اشاره به لزوم ایجاد یک هیات مشاور متشکل از اصلاح طلبان معتدل و برخی اصولگرایان، گفت: کابینه معرفی شده توسط حسن روحانی مورد قبول اصلاح طلبان نیست و به نظر من تنها راهی که روحانی می تواند این نقص را با آن جبران کند، ایجاد یک هیات مشاور متشکل از اصلاح طلبان است.

محتشمی با تاکید بر اینکه اصلاحات تا پایان کار دولت دوازدهم از روحانی حمایت خواهد کرد، ادامه داد: روحانی علی رغم اینکه خیلی دیر وارد ادبیات اصلاح طلبی شد اما با این وجود وی مورد قبول جامعه و جریان اصلاحات است.

دبیرکل حزب آزادی در پایان با اشاره به برخی نارضایتی های اصلاح طلبان از روحانی، گفت: اصلاح طلبان از ابتدا مواضع متفاوتی در برابر روحانی اتخاذ کردند؛ عده ای همواره در تفکر عبور از روحانی هستند و عده ای دیگر همچنان به حمایت نیم خیز از او ادامه داده و معتقدند به محض انحراف روحانی از ادبیات اصلاح طلبی باید از حمایت وی دست کشید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی ، تاریخ انتشار 14 شهریور 96، کدمطلب:271882، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین