پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۷۴۵
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
یکی از مراجع تقلید گفت: سازمان ملل تنها جنایات بوداییان در میانمار را محکوم کرده است، بنابراین مسلمانان در این بخش وظیفه حساس بر عهده دارند و باید قیام کنند و نگذارند چنین اقداماتی انجام شود.
شعارسال : آیت‌الله حسین نوری‌همدانی پیش از ظهر امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزار شد، اظهار کرد: تاریخ ائمه اطهار (ع) بسیار آموزنده و مفید است بنابراین باید به تاریخ، فرهنگ، سیاست، منش و روش ائمه اطهار (ع) توجه داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ اهل بیت (ع) روزبه‌روز در عالم پیشرفت می‌کند و مسئله سیاست، ولایت و امامت از ارکان اسلام است.

این مرجع تقلید با اشاره به معرفی امیر مؤمنان (ع) از سوی پیامبر اکرم (ص) گفت: پیامبر اکرم (ص) در غدیر خم توقف کرد تا همه مردم با امیر مؤمنان (ع) عهد و پیمان ببندند.

وی عنوان کرد:‌ غدیر دارای عظمت فراوانی است اگر امیر مؤمنان (ع) جای پیامبر اکرم (ص) باشد دشمن کاری نمی‌تواند انجام دهد.

آیت‌الله نوری‌همدانی یادآور شد: امام خمینی (ره) در صحیفه نور مطالب فراوانی درباره غدیر دارد و اگر انحرافی در مسئله غدیر به وجود نیامده بود وضعیت به گونه‌ای دیگر بود.

وی با اشاره به حوادث میانمار گفت: امروز نظاره‌گر هستیم که بودایی‌ها مسلمانان را در میانمار به جرم مسلمان بودن می‌کشند و آنها را می‌سوزانند تا اثری از آنها نباشد.

استاد حوزه علمیه قم عنوان کرد: سازمان ملل تنها این اقدام را محکوم کرده و مسلمانان در این بخش وظیفه حساس بر عهده دارند و باید قیام کنند و نگذارند چنین اقداماتی انجام شود.

وی یادآور شد: صهیونیست‌ها در کمین برای از بین بردن اسلام و مسلمین هستند، در چنین شرایطی باید غدیر شناسانده شود باید در نظر داشت انحراف در مسئله خلافت سبب پیامدهای منفی شده و هنوز ادامه دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 15شهریور 1396، کدخبر:  13960615000707،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین