پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۷۶۸
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۴
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرکز خدمات سرمایه گذاری استان راه اندازی می‌شود.

شعار سال: مجید محنایی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گفت: هم اکنون آئین نامه مرکز خدمات سرمایه گذاری استان پس از چند سال تجربه و بررسی مشکلات پیش رو در حال تدوین است و به زودی نهائی می‌شود.

محنایی با بیان اینکه در این مرکز به مشکلات سرمایه گذاران رسیدگی می شود افزود: در این زمینه به آنان اطلاع رسانی و مشورت‌ ارائه و هماهنگی‌های لازم برای اخذ مجوزهای قانونی نیز انجام می شود.

وی با بیان اینکه در این راستا راه اندازی واحد صدورِ مجوزهای استانی انجام و این سامانه به سامانه ملی متصل می‌شود، ادامه داد: مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کانون مراجعه متقاضیان سرمایه گذاری داخلی و خارجی در استان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: کارگروهی با عنوان کارگروه سیاست‌گذاری و تسهیل سرمایه گذاری استان در خصوص اعمال مدیریت در این مرکز تشکیل و دبیرخانه این مرکز در اداره کل امور اقتصادی و دارائی استان مستقر می‌شود.

محنائی از تدوین سند اشتغال و سرمایه‌گذاری استان خبر داد و اضافه کرد: پنج بسته در رابطه با رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار در استان هم اکنون در حال اجرا است که امیدواریم به تحقق برنامه‌ریزی‌های انجام شده کمک کند.

وی افزود: با توجه به تدابیر اندیشیده شده در سال 96 سرمایه گذاران بخش‌های مختلف استان که در شهرک‌های صنعتی مستقر هستند، مشمول معافیت مالیاتی می‌شوند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 14 شهریور 96، کدمطلب: ۶۲۳۱۳۸۸:www. yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین