پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۸۷۵
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
تیم ملی فوتبال طی روزهای گذشته و پس از دیدار برابر کره جنوبی با مشکلاتی روبرو شده و بازیکنان تیم ملی نیز در پی پرداخت نشدن پاداش سود به جام جهانی، به صورت دسته جمعی و با حمایت کارلوس کی روش از مسئولان فدراسیون فوتبال انتقاد کردند.

شعار سالتیم ملی فوتبال طی روزهای گذشته و پس از دیدار برابر کره جنوبی با مشکلاتی روبرو شده و بازیکنان تیم ملی نیز در پی پرداخت نشدن پاداش سود به جام جهانی، به صورت دسته جمعی و با حمایت کارلوس کی روش از مسئولان فدراسیون فوتبال انتقاد کردند.

پس از این اتفاقات، امروز خبر رسید که وزارت ورزش و جوانان بودجه ای 2.5 میلیاردی را به فدراسیون فوتبال برای پیش بردن برنامه های خود اختصاص داده تا به اوضاع نامساعد چند روز گذشته بهبود بخشد.

سید علی آقازاده معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان با اعلام این خبر اعلام کرد: مبلغ ۲ و نیم میلیارد تومان به فدراسیون فوتبال و برای حمایت از تیم ملی امروز پرداخت شد. این مبلغ در آستانه بازی با سوریه و آخرین بازی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی و در آستانه جشن صعود تیم ملی به جام جهانی و تقویت روحیه بازیکنان و پرداخت پاداش به آن‌ها از محل اعتبارات وزارت ورزش و جوانان پرداخت شد.

البته برنامه ریزی برنامه ی مورد نظر کارلوس کی روش به بودجه ای 20 میلیاردی نیاز دارد و انتظار می رود در روزها و ماه های آتی باز هم وزارت ورزش از فدراسیون فوتبال حمایت های مالی داشته باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت ورزش سه ، تاریخ انتشار 13 شهریور 96، کدمطلب:1458880/41، www.varzesh3.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین