پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۸۷۶
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
پیشخوان مطبوعات صبح سه شنبه به وضعیت مسلمانان میانمار اختصاص یافته است.

شعار سال: روزنامه جام جم عنوان اصلی خود را از گفتگو با کارشناسان در باره ضرورت کاهش نرخ سود وام‌های بانکی مطرح کرد و تیتر" تولید در انتظار کاهش سود تسهیلات " را برگزید.

روزنامه آرمان ضمن بیان گفگو با محسن هاشمی تیتر "تفرقه افکنی در شورای شهر ناکام شد" را برگزید.

روزنامه‌های آفتاب، شرق و قانون با اشاره به مراسم یادبود ابراهیم یزدی تیترهای "حضور دیپلمات‌های دولت روحانی در مراسم ترحیم دکتر یزدی"، "هم نشینی جناح‌های سیاس در بزرگداشت یزدی" و "یادبود مرد اعتدال" را انتخاب کردند.

روزنامه ابتکار با اشاره به نشست خبری سازمان محیط زیست با خبرنگاران سوال یکی از خبرنگاران را به عنوان یکی از مهمرترین موضوعات خود برگزید و تیتر "آب یا یوزپلنگ کدام در اولویت احیا هستند" را مطرح کرد.

روزنامه اعتماد با بیان گزارشی از لیگ فوتبال کودکان حاشیه نشین شهرهای مختلف تیتر "فوتبالیست‌های حاشیه نشین" را برگزید.

روزنامه اطلاعات با اشاره به گفتگوی خود با رضا پور وزیری رایزن جهانی برنامه اسکان بشر سازمان ملل تیتر "شهرسازی بدون الگوی زیستی آینده کشور را به مخاطره می‌اندازد" را انتخاب کرد.

روزنامه‌های ایران، جمهوری اسلامی، خراسان و شهروند به وضعیت مسلمانان میانمار اشاره کردند و تیترهای "مسلمانان میانمار در بن بست آوارگی"، "گزارش تکان دهنده از دور جدید نسل کشی مسلمانان میانمار"، "زنده سوزی کودکان میانمار" و "بوی مرگ در میانمار" را برگزیدند.

روزنامه بهار به وضعیت اقتصادی کشور اشاره کرد و مطرح کردن بازارهای مالی کشور متاثر از کاهش نرخ سود بانکی تیتر "سود پایین سکه بالا" را برگزید.

روزنامه تجارت ضمن مطرح کردن گزارشی از دلایل ارزان فروشی در فروشگاه های زنجیره‌ای تیتر "ضعف نظارت بر تخفیف‌های مشکوک" را انتخاب کرد.

روزنامه صنعت به اظهار نظر متناقض وزیر اقتصاد درباره شرایط معیشتی کشور اشاره و تیتر "پایان رکود تورمی" را بیان کرد.

روزنامه جوان با مطرح کردن وضعیت بهداشت و درمان در کشور تیتر "وزیر بهداشت طرح تحول سلامت را جراحی کرد" را برگزید.

روزنامه دنیای اقتصاد با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور تیتر "نرخ سود در همه بازار‌ها" را انتخاب کرد و روزنامه کلید ضمن اشاره به نقل قولی از علی لاریجانی تیتر "آمریکا قصد القای انزوای جمهوری اسلامی را دارد" را برگزید.

روزنامه کیهان و مردم سالاری با اشاره به حقوق‌های نجومی در کشور تیترهای "کلی و مبهم، پاسخ دیوان محاسبات به گزارش‌های نجومی" و "استرداد حقوق‌های نجومی به بیت المال" را برگزیدند.

روزنامه همدلی به دور از همه اتفاقات در شهرهای بزرگ به بی توجهی مسولان نسبت به مردم سیستان و بلوچستان اشاره کرد و "از آرمان‌های انقلاب تا مازاراتی‌های الماس پوش" را به عنوان مهمترین موضوع مطرح و روزنامه همشهری با اشاره به وضعیت بیابان‌ها در کشور "برای احیای لوت ورود بی ضابطه ممنوع" را تیتر کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار 14 شهریور 96، کدمطلب: ۱۷۹۴۸۲۵:www. iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین