پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۱۱۰
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۱
معاون تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: همزمان با عیدالله‎اکبر جشن با شکوهی با حضور عموم زائران در حرم ملائک پاسبان رضوی برگزار می‏‌شود.

شعار سال: حجت‌الاسلام سید جلال حسینی اظهار داشت: ویژه برنامه شامگاهی عید غدیر، جمعه و شنبه 17 و 18 شهریورماه بعد از نماز مغرب و عشاء در صحن جامع رضوی برگزار میشود.

وی ادامه داد: در ویژه برنامه شب عید غدیر حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت و در ادامه مداحان و ذاکران خاندان عصمت و طهارت (ع) به مدیحهسرایی میپردازند.

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی درباره برنامه روز عید غدیر عنوان کرد: ویژه برنامه جشنی در روز عید غدیر، شنبه ساعت 10 تا 12 با حضور مسئولان کشوری و لشکری، خادمان امام هشتم(ع) و همچنین زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در ویژه برنامه جشن روز عید غدیر دکتر سعدی با موضوع ولایت به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: در برنامه‌‏های این عید فرخنده مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) چون محمود کریمی، میثم مطیعی، احمد واعظی، ابراهیم قانع و مهدی سروری به مدیحه‌سرایی و مولودی‌خوانی میپردازند.

وی اجرای گروه تواشیح را از دیگر برنامه‌های این مراسم معرفی و عنوان کرد: در ایام دهه ولایت و عید غدیر ویژه برنامههای متعددی در طول شبانه روز تدارک دیده شده که در صحن‌ها و رواقها برگزار میشود.

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی با اشاره به ویژه برنامههای اختصاصی زائران غیرایرانی در حرم مطهر رضوی گفت: این مراسم با هدف تبیین جایگاه ولایت برگزار میشود.

به گفته حسینی مدیحه‌سرایی و مولودی‌خوانی در رواق‌های دارالمرحمه، کوثر و غدیر نیز بخشی دیگر از ویژه برنامههای عید غدیر برای زائران غیر ایرانی است.

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی یادآور شد: هر گونه امکانات رفاهی برای حضور زائران و مجاوران در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) فراهم است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 17 شهریور 96، کدمطلب: 1513416 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین