پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۳۴۹
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
مردم اراک با تظاهرات وراهپیمایی کشتارو نسل‌کشی مسلمانان میانمار را محکوم و از این مردم مظوم حمایت کردند.

شعار سال: مردم اراک بعد از نمازجمعه این شهر با تظاهرات وراهپیمایی کشتار، نسل‌کشی و سرکوب مسلمانان میانمار را محکوم و از این مردم مظوم حمایت کردند.


مردم اراک در حالی که پلاکاردو پوستر در دست داشتند با راهپیمایی در مسیر میدان سرداران تا میدان نماز با سردادن شعار، جنایت دولت میانمار را توطئه جدید استکبارو اسرائیل خواندند.

تظاهرکنندگان با سردادن شعار‌های سکوت در برابر جنایت خیانت است خیانت، قتل عام مسلمان خدایی توطئه جدید امریکایی، کشتاروحشیانه مسلمان اعلام جنگ است به دین و قرآن،‌ای امت محمد به پا خیز به پا خیز پیرو دین احمد به پا خیز به پاخیز و الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ براسرائیل و مرگ برآل سعود خائن کشتاربیرحمانه مردم میانماررا محکوم کردند.


مردم اراک درپایان راهپیمایی باصدور قطعنامه ضمن محکوم کردن جنایت نسل کشی درمیانمار حمایت خود را ازاین مردم بی دفاع اعلام کردند.

تظاهرکنندگان اراکی در بخشی ازاین قطع نامه اعلام کردند: مشاهده تصاویر هولناک کشتار روزانه و سازمان یافته زنان، مردان، کودکان و سالخوردگان بی‌پناه و بی‌دفاع، نشان از یک فاجعه جدید و عظیم انسانی در عصر حاضر دارد و از آن فاجعه بارتر، سکوت مدعیان حقوق بشر و برخی دولت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی است که با بی‌تفاوتی نظاره گر این وقایع هولناک، هستند.

در بخش دیگر قطع نامه اعلام شد:بی شک پیام واضح و اسفناک این جنایات وحشیانه بیانگراین واقعیت است که ادعای مزورانه دفاع از حقوق بشروآزادی همچون سایرشعار‌های بزک شده استکبارجهانی تنها ابزاری برای توسعه مداخلات سیاسی وفرهنگی و تغییر وضعیت کشور‌ها به خصوص کشور‌های اسلامی در راستای تامین امنیت رزیم سفاک اسرائیل غاصب و به تاراج بردن منابع و منافع امت اسلام است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ 16 شهریور 96، کد مطلب: 6235548: www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین