پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۵۷۰
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۸
در پی سیلاب اخیر استان گیلان در حدود ۱۰ درصد از زیرساخت های برق منطقه سیل زده با بر آورد حدود ۸۰ میلیون تومان آسیب دیده است.

شعارسال: در پی بارش شدید باران در روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ شهریور ماه در استان گیلان، سیلاب عظیمی در برخی از شهرستان های این استان جاری شد که در نهایت خسارت هایی را به تجهیزات و زیر ساخت های منطقه وارد ساخته است.

بارش باران در شهر لاهیجان در حدود ۲۶۴ میلی‌متر، شهر چاف لنگرود ۲۲۲ میلی‌متر و رودسر ۱۷۸ میلی‌متر تخمین زده شده است.

در میان منطق سیل زده نواحی کوهستانی شهرستان لنگرود مانند تالش محله، دیوشل، آبچالکی به دلیل سیل و رانش زمین بیشترین آسیب را دیده اند.

مصطفی احمدی رئیس بهره برداری برق لنگرود در خصوص برآورده اولیه از میزان خسارت وارده شده به تجهیزات برق منطقه گفت: حدود ۱۰ درصد از زیرساخت های برق مناطق سیل خیز کوهستانی تخریب شده که آمارهای اولیه این میزان خسارت را در حدود ۸۰ میلیون تومان بر آورد کرده اند.

وی افزود: قطعی برق این منطقه در ساعات اولیه برطرف شد و هم اکنون ساکنان آنها از برق پایدار بهره مند شده اند.

احمدی با اشاره به اینکه بازرسی از تجهیزات و زیرساخت های برق به اتمام نرسیده گفت: به طور قطع طی چند روز آینده و با تکمیل شدن بازرسی ها میزان خسارت افزایش خواهد یافت.



سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی گیل خبر، تاریخ انتشار: 19شهریور1396، کدخبر: 306041: www.gilkhabar.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین