پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۷۹۸۵۸
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۵
مقدسی گفت: این حق مصرف کننده است که بداند کالایی که مصرف می‌کند متشکل از چه مواد اولیه‌ای است، کیفیت آن چگونه است و قیمت تمام شده آن چقدر است.

شعار سال: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص حذف قیمت از برخی کالاها گفت: من از همان ابتدا مخالف این طرح بودم و معتقدم که اجرای این بخشنامه تنش را بین مصرف کننده و فروشنده کالا بالا می برد و در نتیجه شاهد حاشیه‌های دیگری خواهیم بود.

سید مهدی مقدسی تصریح کرد: قیمت یک کالا را کیفیت و هزینه‌های تولید مشخص می‌کند و واقعیت در کشور ما این است که هزینه‌های سربار ما بسیار بالا است و به همین جهت نتوانستیم بازار صادراتی خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: تفکر طراحان این طرح این بود که با این کار رقابت در بین تولید کنندگان و عرضه کنندگان افزایش پیدا می‌کند و در نهایت این مصرف کننده است که منفعت اصلی را می‌برد اما در واقع اینچنین نیست و چون ابزارهای نظارتی ما کافی نیستند، تولید کننده و عرضه کننده کالای خود را به هر قیمتی که دل‌شان بخواهد عرضه می کنند یعنی تا جایی که امکان دارد از مصرف کننده نهایی سود می گیرند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این حق مصرف کننده است که بداند کالایی که مصرف می‌کند متشکل از چه مواد اولیه‌ای است، کیفیت آن چگونه است و قیمت آن چقدر است اما با اجرای این طرح عملا ما داریم این حق مشتری را ضایع می‌کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار 21 شهریور 96، کدمطلب:534281، www.ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین