پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۱۰۷
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱
عباس آخوندی در حکمی هادی حق شناس را به عنوان معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی ایران منصوب کرد؛

شعار سال: عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی طی احکامی جداگانه اعضای هیات‌عامل و معاونان امور دریایی، مهندسی و توسعه امور زیربنایی و امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر و دریانوردی کشور را به مدت سه سال منصوب کرد.

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در حکمی ، هادی حق‌شناس را به عنوان عضو هیات عامل و معاون امور دریایی، به مدت سه سال منصوب کرد.

متن حکم هادی حق‌شناس معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی بدین شرح است:

با توجه به پیشنهاد مدیرعامل و به استناد مصوبه جلسه فوق‌العاده شورای‌عالی سازمان بنادر و دریانوردی به موجب این حکم، جنابعالی به عنوان عضو هیات‌عامل و معاون امور دریایی (برای مدت سه سال) منصوب می‌گردید. امید است در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

دکتر هادی حق شناس، نماینده سابق بندرانزلی است که سابقه ریاست سازمان بنادر و دریانوردی استان های گیلان، مازندران و خوزستان را دارد و پیش از از در سال 1393 به عنوان معاون سازمان منصوب شده بود ولی به دلیل حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از این پست استعفا داد هرچند صلاحیتش توسط شورای نگهبان محرز نگردید.

همچنین آخوندی در احکام جداگانه ای محمدرضا اله‌یار را به عنوان عضو هیات‌عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی و همچنین حجی محمدعلی حسن‌زاده‌محمدی را به عنوان عضو هیات‌عامل و معاون امور بندری و مناطق ویژه به مدت سه سال، منصوب کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری ابریشم، تاریخ انتشار 21 شهریور 96، کدمطلب: - ، www. abrishampress.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین