پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۱۲۳
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱
انتخاب و انتصاب مدیران غیربومی صدای مردم لاهیجان را نیز درآورده است.

شعار سال: پیرو انتقاد درست و به جای نماینده ولی فقیه در استان گیلان در خصوص انتخاب شهردار غیربومی در گیلان، به نظر میرسد این داستان که از سال 93 در لاهیجان توسط شورای شهر دوره چهارم و با حمایت خاص و ویژه نماینده وقت که که بیشترین سهم را در عزل شهردار محبوب لاهیجانی ها داشت، با انتخاب یک شهردار غیربومی از قزوین که فریاد همه لاهیجانی ها از جمله نماینده ولی فقیه در گیلان را در آورد و همین انتخاب و فشار برای صدور حکم یک شهردار غیربومی باعث شد تا در دو انتخابات مجلس و شورای شهر لاهیجان مردم اقدام به واکنش منفی کنند و علیرغم توجیه و عذرخواهی نماینده وقت از کحالی شهردار سابق لاهیجان در انتخابات مجلس و نمایش این دوستی در اجتماع مردم سیاهکل و لاهیجان باعث جریحه دار شدن بیشتر مردم در لاهیجان شد، چون رضا کحالی در پاسخ به مردم اینگونه گفت که: تحت فشار زیاد بودم!چرا که چند روز پیش از این فشارها با جمعی از لاهیجانی ها و کاندیدای بالقوه آن روز، خود عکسی یادگاری می گیرد!

ولی بر سرلاهیجان، شهر نماینده ولی فقیه چه آمده است که برای انتصاب بالاترین مقام اجرایی باید از شهر دیگر بیایند و این انتصاب ها براساس شنیده های موثق با فشار و لابی های پشت پرده قرار است ادامه داشته باشد تا شهردار هم از رودبار به لاهیجان بیاید!

شنیده شده است روز پنجشنبه شهردار رودبار جهت رایزنی و احتمالا با لابی ها و فشارهای خاص در لاهیجان در شهرداری لاهیجان حضور پیدا کرده است و می تواند به عنوان یکی از گزینه های جدی مطرح باشد. باید به نماینده ولی فقیه در استان که خود لاهیجانیست این گلایه را داشت که آیا برای هر انتصابی در هر اداره لاهیجان افرادی بومی وجود ندارد که وقتی صدای تغییری شنیده می شود باید از مدیرانی از شهرهای فومن و رضوانشهر و معرفی شوند.

این گلایه و دیدگاه اصلا قصد فضاسازی بومی و قوم گرایی ندارد ولی باید به شما عرض کرد که قرار نبود در لاهیجان بنابر سفارش شما، تعاملات با برخی از انتصابات سیاسی که شما هم حمایت کردید نتیجه اش انتصاب و آوردن مدیرانی از این چند شهر خاص باشد.

در این چند روز که ستاد انتخاباتی دولت در لاهیجان هرگونه فشار و غیره را تکذیب می کند باید مشخص شود که چه کسانی با اسم و نام دولت و ستادهای دولت در حال تغییر و نصب برخی برای ادارات لاهیجان هستند!

حضرت آیت الله قربانی، امروز به داد لاهیجان برسید و فردا دیر است، که "العاقل یکفی بالاشاره”.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری ابریشم، تاریخ انتشار 19 شهریور 96، کدمطلب: - ، www. abrishampress.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین