پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۱۴۷
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۵
دبیرکل سازمان ملل در مصاحبه ای با اشاره به مشکلات موجود در روابط میان مسکو و واشنگتن گفت: دنیا توان منازعه میان روسیه و آمریکا را ندارد.

شعارسال: «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد روز چهارشنبه در مصاحبه ای با خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد به عقیده وی آمریکا و روسیه «ستون های اصلی» جامعه جهانی بوده و باید برای حل اختلافات به مذاکره با یکدیگر روی بیاورند.

دبیرکل سازمان ملل متحد ادامه داد: جهان تاب اختلاف میان این دو کشور را ندارد. فکر می‌ کنم واضح است که روابط (میان دو کشور) در وضعیت دشواری قرار دارد و با مشکلات بسیاری مواجه است.

وی در ادامه افزود: اما عمیقاً معتقدم که صلح و امنیت در دنیا هنوز هم تا حد زیادی به امکان گفتگوی معنادار میان این دو کشور که ستون‌ های جامعه بین‌ الملل هستند وابسته است.

«آنتونیو گوترش» تصریح کرد: دنیا نمی تواند تحمل کند که کشورهایی به عظمت، قدرت و اهمیت آمریکا و روسیه درگیر منازعه با یکدیگر باشند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 22شهریور1396، کدخبر: 4086645: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین