پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۱۷۶
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰
پیش‌بینی می‌شود پنجشنبه ضمن صدور یک بیانیه شدیداللحن علیه تهران، واشنگتن تعلیق تحریم‌های ایران بر اساس برجام را تمدید کند.

شعار سال: خبرگزاری آسوشیتدپرس می‌گوید ترامپ پنجشنبه وز احتمالا ضمن صدور یک بیانیه شدیداللحن علیه ایران، تعلیق تحریم‌های این کشور بر اساس برجام را تمدید خواهد کرد.

پنجشنبه آخرین فرصت ترامپ برای تمدید تعلیق تحریم‌هاست و از قبل هم پیش‌بینی شده که تعلیق تحریم‌های ایران بر اساس توافق هسته‌ای وین، تمدید شود.

با این حال، آسوشیتدپرس می‌نویسد ترامپ مصمم است در نیمه ماه اکتبر، پایبندی ایران به توافق هسته‌ای را تائید نکند. مقامات آمریکایی می‌گویند او مصمم است پایبندی ایران را در نیمه اکتبر تائید نکند که این امر می‌تواند تمدید مجدد تعلیق تحریم‌ها را به خطر افکند.

تمدید تعلیق و همچنین تائید/عدم تائید پایبندی ایران به توافق هسته‌ای وین در برهه‌ای از زمان قرار گرفته که واشنگتن در حال بازبینی سیاست‌های خود در قبال ایران است. این امر احتمالا منجر به اتخاذ خط سیاسی سخت‌تری در قبال تهران خواهد شد که می‌تواند شامل تحمیل تحریم‌های غیرهسته‌ای علیه ایران باشد. بازبینی مزبور ماه آینده میلادی به پایان می‌رسد.

آسوشیتدپرس تصریح کرده که تمدید تعلیق تحریم‌ها، احتمالا با یک بیانیه شدیداللحن همراه خواهد بود که ایران را به بی‌ثبات‌سازی منطقه متهم می‌کند.

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هفته گذشته در هشتمین گزارش خود اعلام کرد که ایران به برجام پایبند بوده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری اقتصادی ایران، تاریخ انتشار 23 شهریور 96، کدمطلب: 865657، www.bebinak.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین