پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۸۰۳۴
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشوردر شهرستان اسلامشهر گفت :خیرین مدرسه ساز کشور با ساخت واحدهای آموزشی با خداوند متعال معامله میکنند.
شعارسال: محمد رضاحافظی، در جلسه مجمع عمومی خیرین مدرسه ساز شهرستان اسلامشهر ، در سخنانی خدمت خیرین به مردم، در راستای ترویج علم و دانش از طریق مدرسه سازی را عبادت بزرگ خداوند برشمرد و رسالت بزرگ خیرین مدرسه ساز را معامله با خداوند بزرگ دانست .

وی در ادامه افزود: در اولین سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، اولین خیران مدرسه ساز در کنار حرم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) با هم پیمان بستند ، که در راه ساخت واحدهای آموزشی اقدام کنند و امروز ما ششصد هزار خیر مدرسه ساز داخل کشور و یکهزار نفر هم در خارج از کشور داریم .

حافظی ، به کلام شیوای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در دیدار با خیرین مدرسه ساز کشور اشاره کرد ، که فرمودند:"جامعه خیرین مدرسه ساز که بعد از انقلاب اسلامی ،تشکیل شد، پدیده مبارکی است" و خاطر نشان کرد:افتخار ما در این است که در کنگره جهانی یونسکو درسال گذشته ودرتوکیو به همه دنیا اعلام نمودم ، دانش آموزان کوچک ما با دستهای مهربان خود و اهدای قلک های اندوخته خود مدرسه مهروزان کوچک را در شهرستان اسلامشهر راه اندازی کردند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور تصریح کرد: با توجه به ثبات و امنیت جمهوری اسلامی در دنیای آشفته کنونی دنیا ، ودر سایه درایت های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و شکر گذاری این موهبات الهی ، با همت تمامی خیرین نیک اندیش ، به ساخت واحدهای آموزشی بیشتر در کشور خواهیم پرداخت تا خداوند متعال از همه ما راضی و خشنود باشد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری پانا، تاریخ دوشنبه 21 دی 1394، کد مطلب: 448532، www.pana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین