پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۸۰۴۰۰
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۶
سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: بیم داریم حذف قیمت کالا، تاثیر منفی بر اقشار کم درآمد جامعه داشته باشد.

شعار سال: سعید باستانی سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی پیرامون حذف قیمت از برخی محصولات، گفت:ما نیز موافق حذف قیمت ها نیستیم و معتقدیم در صورتی خود بازار می تواند تعیین کننده درستی برای قیمت باشد که تمامی اجزای عرضه و تقاضا به درستی تنظیم شده باشد.

باستانی در ادامه با اشاره به نبود برخی از پیش شرط های لازم برای تنظیم بازار تصریح کرد: تا زمانی که معضلاتی همچون قاچاق، صندوق های مکانیزه فروش، مالیات و بنگاه های کسب وکار حل نشده باشد ،نمی توان امیدوار بود که بازار خود بتواند به درستی ملاکی برای قیمت گذاری کالا باشد.

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با ابراز نگرانی از تحت فشار قرارگرفتن اقشار کم درآمد جامعه، تاکید کرد: بیشتر اقلامی که در طرح جدید، قیمت آن ها حذف شده مواد غذایی هستند و ما بیم داریم که این موضوع تاثیر نامطلوبی بر روی خانواده های جامعه با درآمدی پایین داشته باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 24 شهریور 96، کد مطلب: ۶۲۳۸۲۰۲ ، www. yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین