پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۸۰۵۴۱
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
سرپرست وزارت علوم با بیان اینکه اولویت اصلی وی پیوند دانشگاه با صنعت است از معرفی وزیر علوم در مهرماه به مجلس خبر داد.

شعارسال: سیدضیا هاشمی در حاشیه گردهمایی سراسری هیات رئیسه و روسای استانی دانشگاه‌های پیام نور کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود در کشور میانمار که جای تاسف بسیار در بین مسلمانان دارد و هموطنان نیز نسبت به این موضوع دغدغه دارند و رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور واکنش نشان دادند باید وزارت علوم و دانشگاه‌ها به مسئولیت علمی خود در این زمینه عمل کنند.

وی افزود: جوانان و علاقه‌مندان به تحصیل در بین مسلمانان میانمار باید از طریق آموزش مجازی تحصیلات آموزشی عالی را تکمیل کنند که یکی از وظایف دانشگاه پیام نور است.

ضیا هاشمی با بیان اینکه تعیین وزیر علوم از اختیارات رئیس جمهور است، عنوان کرد: با توجه به صحبت‌های رئیس جمهور اوایل مهرماه گزینه وزارت علوم معرفی خواهد شد و در آموزش عالی کشور شخصیت‌های بسیاری زیادی هستند که در قامت وزارت می‌توانند ایفای مسئولیت کنند و در این مسئله دچار محدودیت نیستیم.

این مسئول در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درباره مطرح شدن نام وی برای وزارت علوم بیان کرد: همکاران در حوزه وزارت علوم و مجموعه‌ای از اساتید حضور دارند که باید از آنها بهره‌گیری شود و اولویت اصلی بنده "پیوند دانشگاه با جامعه و صنعت" است و دانشگاه باید به سمت ماموریت‌گرایی پیش رود و برطرف کردن مسائل جامعه وظیفه اصلی دانشگاه است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 25 شهریور 1396 ، کدخبر: 1520624 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین