پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۰۳۳
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس،گفت: بسیاری از خسارت‌های انسانی و مادی در تصادفات جاده‌ای ناشی استفاده از خودروهای بی کیفیت است.

شعار سال: اصغرسلیمی درباره فروش لوازم یدکی تقلبی در بازار کشور، گفت: باید با سو استفاده کنندگانی که محصولات تقلبی لوازم یدکی را در بازار بفروش می رسانند، برای پاسداری از سلامت مردم و جلوگیری از ورشکستگی افرادی که بدون تقلب لوازم یدکی را در بازار بفروش می رسانند، برخورد قاطع کرد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه بسیاری از خودروهای داخلی قابلیت رقابت در بازارهای جهانی را نظر کیفیت ندارند،تصریح کرد: عدم تنوع تولید همراه با کیفیت در ساخت خودروهای ایرانی مانع ازجلب اعتماد مشتری به تولید داخلی می شودبطور مثال ما خودرو پیکان را از چرخه تولید حذف کردیم اما پیکان‌بار را جایگزین کردیم که این امر نشان می دهد، تنوع در مسیر افزایش کیفیت انجام نشده است.

سلیمی افزود: از طرفی نباید درهای واردات خودروی کشور را بدون ارزیابی کیفیت باز کرد، زیرا باید خودروهای خارجی که وارد کشور می شوند درگام نخست به نوعی گارانتی خدمات به مشتریان ویژه ای داشته باشند تا برای تامین قطعات خودرو با مشکلات عدیده ای روبرو نشویم.

نماینده مردم سمیرم در مجلس افزود: برای افزایش کیفیت خودروهای داخلی باید با خودروسازان مطرح خارجی تعامل داشته باشیم تا بتوان انواع تکنولوژی تولید خودرو را برای افزایش در جه کیفیت و قدرت رقابتی خودرو داخلی در بازار جهانی وارد کشور کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه بسیاری از خسارت های انسانی و مادی در جاده های کشور ناشی از استفاده از خودروهای بی کیفیت است، افزود: لزوم پاس کردن استانداردهای بین الملی برای خودروهای وارداتی ضروری است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه نباید اجازه داد برخی ها با توزیع لوازم یدکی تقلبی برای کسب سودهای کلان، رانندگان را به کام مرگ بکشاند، یادآورشد: وزارت صنعت،معدن و تجارت و بازرسان تعزیرات با خاطیانی که لوازم یدکی تقلبی را در بازار بفروش می رسانند،برخورد قاطع کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص، برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار 27 شهریور 1396، کد مطلب: 348666: icana.irwww.


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین