پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۸۱۲۷۵
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
مدیر مدارس غیردولتی شهر تهران از افزوده شدن ۱۳۴ مدرسه غیردولتی به مدارس شهر تهران در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: ۳۰ مدرسه غیردولتی امسال تعطیل شده اند.

شعارسالمسعود نیک فطرت افزود: تعطیلی این مدارس به دلیل انصراف موسسان حقیقی و یا حقوقی مدرسه برای ادامه فعالیت و یا موفق نبودن مدرسه در جذب دانش آموز و افزایش کیفیت آموزشی بوده است.

افزایش مدارس غیردولتی در شهر تهران درحالی است که هیچ مدرسه دولتی امسال به مدارس شهر تهران افزوده نشده است و مدارس نوساز نیز تخریب و نوسازی شده مدارس قبلی بودند.

وی تاکید کرد: نظارت بر عملکرد و تعیین شهریه مصوب مدارس غیر دولتی به ادارات آموزش و پرورش مناطق تفویض اختیار شده است و خانواده‌ها در صورت هرگونه شکایت از این مدارس می‌توانند به سامانه shekayet.medu.ir مراجعه و ثبت شکایت کنند.

نیک فطرت افزود: شهریه مدارس غیر دولتی شهر تهران بر اساس الگوی تعیین شهریه، خدمات ارائه شده موقعیت جغرافیایی مدرسه و تعداد نیروی بکارگرفته شده و ظرفیت، به هر مدرسه غیر دولتی ابلاغ شده است.

مدیر مدارس غیردولتی شهر تهران تاکید کرد: مدیران این مدارس موظف به دریافت شهریه مصوب هستند و این شهریه را باید در محل دید اولیا نصب کنند.

وی تصریح کرد: استفاده از سرویس و تغذیه و خدمات آموزشی غیردرسی در مدارس غیردولتی کاملا اختیاری است و تحمیل آن به خانواده‌ها تخلف محسوب می‌شود.

نیک فطرت افزود: ثبت نام و تحصیل دانش آموزان به صورت مختلط در مدارس غیردولتی حتی در دوره ابتدایی ممنوع است و مدیران مدارس موظفند حریم جنسیتی را برای ثبت نام دانش آموزان رعایت کنند و در صورت مشاهد حتما پیگیری خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار 27 شهریور 96، کد مطلب: ۱۸۱۱۳۴۱، www. iribnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین