پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۸۱۳۶۳
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷
نرخ سکه تمام بهار آزادی چهارشنبه در بازار تهران در حالی ۲۰۰ تومان رشد داشت که سایر انواع سکه با کاهش قیمت مواجه شد.

شعار سال: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید چهارشنبه در بازار تهران (در لحظه تنظیم خبر) با ۲۰۰ تومان رشد نسبت به روز گذشته، یک میلیون و ۲۴۸ هزار و ۳۰۰ تومان فروخته شد.

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با یک هزار و ۸۰۰ تومان کاهش، یک میلیون و ۲۱۹ هزار و ۸۰۰ تومان است. هر قطعه نیم سکه بهار آزادی نیز با یک هزار و ۳۰۰ تومان افت، ۶۴۴ هزار و ۴۰۰ تومان داد و ستد شد؛ در عین حال، هر قطعه ربع سکه بهار آزادی نیز با یک هزار و ۳۰۰ تومان کاهش نسبت به روز گذشته، ۳۶۱ هزار تومان قیمت خورد.

هر قطعه سکه گرمی نیز با ۱۰۰ تومان افت، ۲۵۰ هزار و ۲۰۰ تومان است؛ همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با افت ۷۶۲ تومانی در بازار امروز، ۱۲۱ هزار و ۵۷۴ تومان معامله شد.

صرافی‌ها هر دلار آمریکا را با کاهش چهار تومانی سه هزار و ۸۹۱ تومان ارزش‌گذاری کردند؛ هر یورو نیز با افت پنج تومانی، چهار هزار و ۷۰۷ تومان فروخته شد و قیمت هر پوند انگلیس نیز با یک تومان کاهش، پنج هزار و ۲۶۷ تومان است.

جدول قیمت انواع سکه و ارز در بازار (قیمت‌ها به تومان)

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت ایران تکونومیست، تاریخ انتشار 29 شهریور 96، کد مطلب: ۱۷۵۱۴۰، www. iraneconomist.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین