پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۸۴۱
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
مسابقات کشتی گیله مردی به مناسبت دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از 11 بهمن ماه در سالن عبدالکریمی دریاپشته با حضور پهلوانان مازندران و گیلان آغاز شد.

شعار سال: مسابقات کشتی گیله مردی به مناسبت دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از ۱۱ بهمن ماه در سالن عبدالکریمی دریاپشته با حضور پهلوانان مازندران و گیلان آغاز شد.

این مسابقات تا شب یازدهم بصورت آزاد برگزار گردید و از جمعه ۲۲ بهمن رقابت ها به صورت جدولی در دو گروه سبک و سنگین وزن برگزار می شود.

طبق اعلام مسئولین برگزاری مسابقات کشتی گیله مردی، با آغاز کشتی های جدولی شش پهلوان برتر در سنگین وزن و چهار نفر در سبک وزن به فینال راه پیدا خواهند کرد.

این دوره از مسابقات به همت شورای اسلامی و دهیاری دریاپشته و حاج اکبر عبدالکریمی و مجید عبدالکریمی رئیس و دبیر انجمن کشتی گیله مردی رامسر و اداره ورزش و جوانان رامسر برگزار می شود.

ضمنا با حضور مسئولان برگزاری و پهلوان رضا شاهمنصوری عضو انجمن کشتی گیله مردی کشور وزن کشی مسابقات شب گذشته انجام شد.










سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت خبری بلاغ مازندران، تاریخ 22 بهمن 95، کد مطلب: 267366: www.bloghnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین