پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۹۱۳
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲
رییس جهاددانشگاهی واحد استان قم، با صدور پیامی آغاز بهار تعلیم و تربیت و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها را به دانش آموزان، دانشجویان، معلمان و والدین تبریک گفت.

شعارسال: متن کامل پیام دکتر محمد حیدری رییس جهاددانشگاهی واحد استان قم به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ن و القلم و مایسطرون

سال تحصیلی جدید و بهار تعلیم و تربیت امسال را در حالی آغاز می کنیم که هم زمانی آن با دهه نخست محرم الحرام و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) توجه به معنویت و اخلاق مداری را به ویژه در مراکز آموزشی دوچندان کرده است.

این ایام هم چنین بسان تمام سال های گذشته با هفته گرامیداشت دفاع مقدس همراه و عجین است که خود معرف بزرگ ترین حماسه قرن و پایداری ملتی بزرگ در برابر هجوم دشمن متکی به حمایت های دنیای استکبار است.

دانش آموزان و دانشجویان ما به عنوان آینده سازان ایران اسلامی باید بدانند که برای حفظ آرمان های والایی نظیر استقلال، آزادی، امنیت، پیشرفت، عدالت و مردم سالاری، چه مجاهدت های بی نظیری رقم خورده است.

در دین مبین اسلام و روایات ائمه معصومین (ع) طلب و تحصیل علم ، تدبر و تحقیق ، رعایت حرمت قلم و احترام به عالم جزو بهترین عبادات و فرایض به شمار آمده و از پویندگان این عرصه پرفضیلت به عنوان مجاهدین فی سبیل الله یاد شده است.

باید سعی شود با تقویت بنیه‌های علمی و زیرساخت‌های آموزشی و توجه بیش از پیش به امر مهم پرورش زمینه رشد فکری و فرهنگی دانش آموزان و دانشجویان را فراهم نموده و با تبیین اهداف میان مدت و بلند مدت ارتقاء شاخص‌های علمی و پرورشی را ترسیم کرد.

اینجانب بر خود وظیفه می دانم، صمیمانه ترین شادباش و تبریک خویش را به مناسبت آغاز فصل شکوفایی و دانایی به دانش آموزان و دانشجویان عزیز و به صاحبان خِرَد و اندیشه به ویژه فرهنگیان دلسوز و متعهّد و ره پویان طریق علم و معنویت، تقدیم نمایم و از خداوند متعال برای تلاشگران این عرصه، آرزوی توفیق، سربلندی و سعادت داشته باشم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 1مهر1396، کدخبر: 967-186-5: www.qom.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین