پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۹۱۵
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱
زنگ آغاز سال تحصیلی مهر در قم همراه با "لبیک یا حسین" در دبیرستان شاهد حضرت خدیجه(س) طنین انداز شد.

شعارسال: در این مراسم که با حضور حجت الاسلام و المسلمین محی الدین بهرام محمدیان معاون وزیر آموزش و پرورش برگزار شد مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در این مراسم عنوان کرد:یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس را گرامی می داریم آموزش و پرورش 1000 دانش آموز تقدیم انقلاب کرد و این افتخار بزرگی برای ماست.

حمید رضا شیخ‌الاسلام افزود:دانش آموزان نقش های بزرگی را در طول انقلاب و دفاع مقدس ایفاء کردند که شهادت دانش آموزان در راه انقلاب و اسلام بخشی از این نقش ها می باشد.

وی خاطرنشان کرد:در دهه 60 که چنین گام هایی در مسیر دفاع از انقلاب برداشته شد هنوز در قم چنین فضاهای آموزشی ایجاد نشده بود و در قم تنها 30 آموزشگاه و دبیرستان داشتیم اما به لطف خدا امروز تحولات خوبی در حوزه آموزش و پرورش شاهد هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم تصریح کرد:باید قدردان نظام جمهوری اسلامی باشیم چرا که به برکت این انقلاب و نظام رشد و پویایی زیادی در عرصه دانش داشته ایم و این پویایی در فضای مطلوبی صورت گرفته است در این زمینه وظیفه سنگینی بر عهده ما قرار دارد.

وی بیان کرد:با سواد شدن از شاخص های مهم در پیشرفت کشور است در این راستا امید به زندگی و درآمد سرانه و آموزش و پرورش از شاخص های پیشرفت است که دو شاخصه اول با تعالی و تلاش آموزش و پرورش به دست می آید.

شیخ الاسلام اظهار داشت:شعار کاربردی آموزش و پرورش استان قم در سطح تمام مدارس استان سه اصل مهم قرآن، نماز و احترام به پدر و مادر است از مشخصات تدین در دانش آموزان احترام به والدین است.

گفتنی است در این مراسم تعهد نامه دانش آموزی توسط یکی از دانش آموزان قرائت شد همچنین از سه فرزند شهید و یک دانش آموز نخبه تجلیل به عمل آمد.

این دانش آموزان، فرزندان شهید احمدی تبار که در سال 90 در سردشت به شهادت نائل آمد و هم چنین فرزند شهید علاء ساعدی که در سال 80 در بغداد شهید شد می باشند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 1مهر1396، کدخبر: 967-487-5: www.qom.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین