پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
پیرو ابلاغ سیاست های کلی برنامه ششم توسعه توسط مقام معظم رهبری ، سایت تحلیلی – خبری شعار سال درصدد آن است تا اقدام به پیگیری سیاست ها در طول پنج سال تصویب و اجرای برنامه از دستگاه های اجرایی نماید . این سیاست های کلی بر پایه‌ محورهای سه‌گانه‌ «اقتصاد مقاومتی»، «پیش تازی در عرصه علم و فناوری» و «تعالی و مقاوم‌سازی فرهنگی» و با در نظر گرفتن واقعیت های موجود در صحنه داخلی و خارجی تنظیم شده است .
پیرو ابلاغ سیاست های کلی برنامه ششم توسعه توسط مقام معظم رهبری ، سایت تحلیلی خبری شعار سال درصدد آن است تا اقدام به پیگیری سیاست ها در طول پنج سال تصویب و اجرای برنامه از دستگاه های اجرایی نماید . این سیاست های کلی بر پایه‌ محورهای سه‌گانه‌ «اقتصاد مقاومتی»، «پیش تازی در عرصه علم و فناوری» و «تعالی و مقاوم‌سازی فرهنگی» و با در نظر گرفتن واقعیت های موجود در صحنه داخلی و خارجی تنظیم شده است .
پیگیری سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه در امور دفاعی و امنیتی (ابلاغیه مقام معظم رهبری)

* امور دفاعی و امنیتی :

52) افزایش توان دفاعی در تراز قدرت منطقه‌ای در جهت تأمین منافع و امنیت ملی با تخصیص حداقل ۵ درصد بودجه عمومی کشور برای بنیه دفاعی.

53) ارتقاء توان بازدارندگی کشور با :

53-1) توسعه توان موشکی و فناوری‌ها و ظرفیت تولید سلاح‌ها و تجهیزات عمده دفاعی برترساز با توان بازدارندگی و متناسب با انواع تهدیدات.

53-2)گسترش هوشمندانه و مصون‌سازی پدافند غیرعامل با اجرای کامل پدافند غیرعامل در مراکز حیاتی و حساس کشور.

53-3) افزایش ظرفیت‌های قدرت نرم و دفاع سایبری و تأمین پدافند و امنیت سایبری برای زیرساخت‌های کشور درچارچوب سیاست‌های کلی مصوب.

54)تقویت کمی و کیفی بسیج مستضعفان.

55) تأمین امنیت پایدار مناطق مرزی با انسداد کامل نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، توسعه و تقویت یگان‌های مرزبانی، مشارکت‌دهی مرزنشینان در طرح‌های امنیتی، توسعه فعالیت‌های اطلاعاتی و تقویت دیپلماسی مرزی.

56)برنامه‌ریزی برای کاهش جرم و جنایت با هدف کاهش ۱۰ درصدی سالانه مصادیق مهم آن.

57) مبارزه همه جانبه با مواد مخدر و روانگردان‌ها در چارچوب سیاست‌های کلی ابلاغی و مدیریت مصرف با هدف کاهش ۲۵ درصدی اعتیاد تا پایان برنامه.

58)پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز از مبادی ورودی تا محل عرضه آن در بازار.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین